Vierailija

baarissa... UUUH ! ;D

Sivut

Kommentit (66)

Näköjään vanhemmat naiset eivät jaksa bilettämisen jälkeen hoitaa lastaan, koska näin kärkkäästi täällä kritisoivat niitä jotka jaksavat.

Ja silloin on parempi olla menemättä. Jos taas jaksaa tämän jälkeenkin huolehtia lapsesta, voi mielestäni käydä ulkona ihan hyvin.

T: " hyväksyttävän ikäinen" äiti, eli 30+, joka myös kävisi ulkona enemmän, jos jaksaisi.

osa perhettä. Rakastan olla yhteydessä ja nähdä sukulaisia ja ystävia niin paljon kuin mahdollista. On ihanaa kun ollaan läheisiä! Kolme yötä rakastavan mummon luona tämän 2kuukauden aikana ei ole paljon. Vauvani on mulle kaikki kaikessa. En aiheuta hänelle traumoja kun vien hoitoon joskus.

Ja se baarissa juokseminen ei oel todellakaan pääasia..vaan mummo itse ehdottaa ja ottaa mielellään. Miksi en antaisi hänen tutsutua omaan lapsenlapseensa. Myös yökylä reissuilla =)

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla

kyllä minunki nuorempi tyttö oli vain 1kk ikäinen ku mentiin ystäväpariskunnan kihlajaisiin, lapset oli minun äidillä hoidossa. vanhempi tyttö oli vuoden ku oli ekan kerran hoidossa. Nykyään ovat kerran tai kahdesti kuukaudessa hoidossa ja ollaan miehen kans joko kotona tai viihteellä. Molemmilla ikää 26v. Silti ollaan hyviä vanhempia, naimisissa, lapset tehty suunnitellusti, ensimmäinen synty ku olin 18v, toinen ku olin 24v.

Vai oonkos teinimamma? Tehny lapset liian aikasin ku vielä tekee mieli olla vapaalla joskus?

Ja onhan se nyt jatkuvaa kyläliyä jos 3 kertaa LAPSIVUODEAIKANA lapsi on yöhoidossa ja käytte mummolassa MONTA kertaa viikossa muutenkin eikö se ole JATKUVAA?

Ehkä mummi on ajatellut tarjota teille noin paljon apua kun on huolissaan kypsyydestäsi ja motivaatiostasi hoitaa pientä!?

Häpeä ala-arvoinen ihmispolo!

Minusta on hyvä, että lapsilla on hyvät suhteet isovanhempiin ja näkevät heitä usein. Ei se tarkoita sitä, että ollaan viemässä heti mummolaan yökylään. Oma poikani on kohta 2v ja ollut kaksi kertaa yötä pois kotoa ja näkee kylläkin mummoaan melkein joka päivä. Kyllä meidän perheessä myös mummut ja ukit ovat osa perhettä!

Juuri tätä minäkin ajoin viesteilläni takaa. Ajatusmalli, että elämän jatkuminen samanlaisena lapsen jälkeen kuin ennen lasta olisi jotenkin tavoiteltavaa ja ihailtavaa, on nykyään huolestuttavan yleinen, ja sitä usein pönkitetään näillä ihmeväittämillä, että perhekeskeisemmät äidit, joille baarireissut eivät kuulu pikkulapsiaikaan, olisivat joitain oman elämänsä ja suihkussakäynnit unohtaneita levähtäneitä ressukoita.. Kertoo aika paljon näistä " bilettäjistä" jos todella kuvittelevat, että on vain nämä kaksi äärilaitaa: joko käy baarissa tai sitten ei käy missään ja on muutenkin jotenkin " kelkasta pudonnut" .

Taitaa muuten tällainen ajatusmalli kulkea suvussa: äiti tykkää bilettää, mummo haluaa hoitaa. Kumpikaan ei tajua toimivansa äärimmäisen itsekkäästi. Kuten edellä totesin, meillä ei tulisi mieleenkään, että isovanhemmat pyytäisivät pientä yökylään. Tai ehkä leikillään pyytävät, mutta toteavat sitten, että ehtiihän sitä. Tajuavat, että näiden juttujen aika on sitten, kun lapsi on vähän isompi ja osaavat tyydyttää hoivaamisviettinsä näkemällä lasta päiväsaikaan, lyhyempiä aikoja kerrallaan.

Miten mää nyt menen muuttamaan itteeni??

Mulla on ollu 19- vuotiaasta saakka tämä suhde samaan mieheen ja ollaan asuttu yhdessä miltei koko aika.

Tässä on valmistuttu kouluista ja oltu töissä. Molemmilla on harrastuksensa ja baareissa nähdään kavereita tai sielä käydään kaksin. Meillä baari ei vastaa sinkkuikästen sekoilua ja parin hakua.. VOI EI! :(

Mutta kai tässä pitää nyt itteensä muuttaa jotenkin johonkin suuntaan koska lapsen pitäis muuttaa mua ja miestä..

Kai me ollaan vaan kaks tosi outoo kun lapset on luonnollinen " jatke" meille eikä koeta muutosta muulloin kun kahden sijaan on kolme ja sitten neljä.. ;) Ei oo multa pois jos joku kokee vanhemmuuden suurena muutoksena!

Kyllä mua vähän 39 säälittää sun elämä jos on joko sinkkuus ja per-

he-elämä eikä ne kolahda ilman että se olis jotenkin väärin lapsia kohtaan.

Miten sua kiinnostaa käydäänkö me baarissa jos viedään lapset yökylään vai harrastetaanko koko ilta kotona seksiä olohuoneen pöydällä? Baarit muutenkin aukee vasta illalla ja meillä menee lapset päivällä mummolaan ja viettää sielä hauskaa, menee nukkuun ja seuraavana päivänä tulee kotiin.

36

hoidossa ja mummin hoivassa kaikki meni todella hienosti. Nyt 8 vuotiaalle, ei ole näköjään jäänyt mitään traumoja, kun oli noin nuorena yökylässä.

(niin riippuu tietenkin vauvasta) ja jos vauva näkisi isovanhempiaan kerran kuussa, vierastaisi hän varmasti joinkin verran (riippuu taas vauvasta).

Nämä isovanhemmat ovat miehen vanhemmat, eivät minun. Joten mitään kodista irtautumisen ongelmaa ei ole. Muutin pois kotoa parisen vuotta sitten ja asun eri puolella suomea sukulaisistani.

En pelkää että baarit katoaa,eikä meillä ole kiire minnekään.

jos isovanhempia ei olisi, niiiiiin EN TIETENKÄÄN KÄVISI MISSÄÄÄÄÄÄÄN! Vähän järkeä peliin nyt!! Jos hoitajaa ei olisi ja jos mummo ei mielellään ottaisi vauvaamme hoitoon , niin tottakai olisin vauvan kanssa kotona, vaikka maailman ääriin!!

että kyllä mekin pidämme sukulaisistamme ja pidämme heihin yhteyttä. Lapsikin tapaa molempia isovanhempiaan säännöllisesti. Mutta lapsi voi heitä tavata ihan ilman, että vanhemmat hyökkäävät heti baariin, kunhan lapsi on mummolle ja ukille lykätty. Olemme perhe, vierailemme isovanhempien luona perheenä.

39

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat