Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Päiviä!

Ja Silvainille hirmusen suuret onnittelut! =D

Eipä meitä taida tosiaan enää montaa olla, mutta pidetään nimenhuuto kuitenkin! Milloinka kukakin aikoo testata?

Vauvaksin kanssa melko samoissa mennään sen perusteella, että mullakin on torstaina kulunut 14 päivää oviksesta. Tätiä oottelen kuitenkin vasta perjantaina ja yritän lykätä testailuja mahdollisimman pitkälle.

Oikein hyvää vaikkakin sietämättömän hitaasti kuluvaa piinaviikkoa kaikille!

piipaa 27/31

Sivut

Kommentit (50)

ja Tipiselle tsemppaushali, en valitettavasti osaa vastata kysymykseesi, toivottavasti joku tietäisi mistä tuollaiset kierron venymiset johtuvat..

Omanapa: tänään kp28/27-38.. olo on kuin tulisilla hiilillä. Aamulla töihin tullessa olin ihan varma, että nyt alkoi, mutta eipä alkanutkaan. Jos ei huomenna tätiä näy testaan siis perjantaina.

Ketäs meitä oli vielä täällä jäljellä??

Tipinen edelleen rivissä mukaana:)

Onnittelut Silvain ja Only1:) Viiva on aina viiva kunhan siinä on ihan pikkasen väriä:)))

Itse nimittäin tein aamulla sellaisen " vain minulle näkyvissä olevan valkoisen viivan testin" :))) Eli tänään kp 33 ja tasan kello 6 seisoin tikku kädessä vessassa:) Myöhemmin pyörittelin tikkua lampun valossa ja päivänvalossa ja pimeässä ja...:))) Ja minusta tuntuu, että se apteekin testi oli juuri siitä testiviivan kohdalta vähän raapaistu tai viallinen eli kuitenkin huomasin kohdan, johon testiviivan pitäisi ilmestyä:) Eli tämä kaikki on vain vilkaan mileikuvituksen tulos, mutten aio vieläkään periksi antaa:)

Minulla on kaikki raskausoireet kuten aina;) Tätiä ei ole eikä vaaleapunaisia viivojakaan...

Pidetään kovasti pekkuja meille viimeisille marrasmasuille:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

mulla tässä kierrossa on nyt ekan kerran oikein kunnolla herunutkin maitoa rinnoista. Mutta mulla on ollut tässä kolmosen yritysaikana joitakin alkuraskauden keskenmenoja ja niissäkin kierroissa on tuntunut sellaista maidonnousun tunnetta, mutta tässä kierrossa tämä herumisen tunne on ollut aiempaa voimakkaampaa. N. viikko sitten maitoa tihkui/herui rinnoista niin että paita oli märkänä maidosta. Ja rinnat ovat muutenkin tosi arat.

Toivon tietysti että tämä rintojen " oma elämä" johtuisi raskaudesta, ja niin täällä joku vihjailikin, mutta koitan pitää pään vielä kylmänä :o) vaikka alkaa jo olla aika malttamaton olo...

noista Silvainin oireista sain tietysti pontta kuvitelmalle, että kuitenkin olisi tärpännyt. Olen vitsaillut töissä, että mulla on varhaisvaihdevuodet kun välillä hikoilen naamapunaisena (vaikka teen ihan istumatyötä) ja hetken päästä kiskon villatakkia niskaan kun palelen. Viikon verran olen herännyt öisin siihen, että olen aivan hikinen ja aamulla paleltaa.. Niin ja nämä mun maitorauhaset elävät edelleen omaa elämäänsä kipuillen ja herutellen. Voiko tuo vuorotellen hikoilu/palelu olla pms-oire?

... vaikka huonolta näyttää. Tilasin Acon testejä ja kun tulivat tänään postissa niin en millään malttanut olla testaamatta kp27/28-32. Testin tein vaikka edellisestä vessakäynnistä oli vain 3 tuntia... Ja negaa näytti... Ajattelin että herkkä testi voisi jotain näyttääkin. En vielä vaipunut epätoivoon vaan odottelen lisää todisteita ennen kuin uskon ettei tärpännyt. Oireita ei ole juuri suuntaan tai toiseen, mutta jotain on tapahtumassa kun vatsa näyttää siltä että olisin jo kuudennella kuulla :D.

Itse olen nimittäin ollut tänä yritysaikana jo niin monta kertaa " niin raskaana, niin raskaana" .. sit nega testin jälkeen menkat on alkaneetkin heti.

Tällä kertaa uusi oire on " maidonnousun tunne" tai " maidonherumisen tunne" ?! Tälläista ei ole ollut koskaan aiemmin. Tätä on ollut nyt n. viikon verran. Ajattelin jo, että mikäs ihme mutaatio tämä on, kun lapsi on kohta jo 1,5 vee ja äiti alkaa erittää uudelleen maitoa.. mutta täällä on siis muitakin joilla maitorauhaset elää omaa elämäänsä. Onko teillä ollut tätä tunnetta myös kierroissa, joissa ei ole tullut toivottua raskautta? Mä olen ihmeissäni tän asian kanssa.

Tänään pitäis menkkojen alkaa, tekisi mieli jo testata, mut olen niin monta kertaa tehnyt niitä negoja, että yritän malttaa vielä..

Plussaonnea kaikille lopuille marraskuun piinailijoille :)

siis muutama sissimarrasmasu. Rutkasti peukutuksia meille!

Nyt on oireentarkkailu jo sitä luokkaa, että yöunet menee. Kaikki nippailut on juuri niitä raskausoireita. Huomenna jo 27/28 vähiin käy jännitys... toivottavasti en tule yöllä tädin yllättämäksi...

- vauvaksi -

Only1! hirmuset onnittelut!!!!!!

Itse häviän takavasemmalle ja poistun marraskuisista, täti tulla paukahti eilen etuajassa. parempaa onnea muille!

Postun tässä sitten nuolemaan haavojani, koska täti o saapumassa tänne päin. Kyllä ottaa päähän taas.

Tsemppiä vielä muille marrasmasuille!

Omppu

Ihanan aurinkoinen tiistaiaamu, tosin tuo pakkanen ei mun mielestäni enää ole mitenkään ihana, mutta menköön.

Omanapa: väsyttää, selkää jomottaa, rinnat edelleen elävät omaa elämäänsä. Jotenkin näiden oireiden perusteella tuntuu siltä, että se täti on tulossa. Ja sitten vielä sekin että mulla on aiemmin tässä vaiheessa kiertoa ollut aamu lämpö 37,6 ja nyt ei ole kertaakaan noin ylös noussut. Oviksen jälkeen lämpö on ollut joka aamu 37,2. Noh torstaina sen sitten näkee..Kp tänään siis 27/27-38.

Olikos tänään kukaan aikeissa testailla?

Tosiaan, onnea Silvain (vähän myöhästyneet onnittelut) ja Only1, viiva se on himmeäkin viiva1!! (Oma esikoiseni ilmoitti tulostaan juuri apteekin oman testin ns.haamuviivalla).

Hieno viikko tulossa niin sään, kuin piinankin suhteen ;)

Montakos meitä pussaamattomia roikkujia vielä löytyy? :)

Pum

Kiitos onnitteluista eilisestä plussasta. Ajattelin että jos vähän laitan tähän oireita joita minulle ilmaantui ennen plussaa viimeisinä päivinä. (koska kokemuksesta tiedän piinailijoiden niitä mieluusti vertailevan )

Rinnat arat samoin tavoin kun ennen menkkojakin mutta nyt myös oudosti kipeytyivät rinnanpäät eli nännit. Vatsaa vihloi noin viikko arvioidusta oviksesta yhtenä iltana noin puolen tunnin ajan niin että olin kaksinkerroin kivusta ( kiinnittymistä luulen) Nyt vatsaa on välillä vihlonnut ja vihlonta on selvästi enemmän vasemmalla puolella.

Välillä tulee outoja " kuumia aaltoja" ja hikoiluttaa esim yöllä ja hetken päästä palelee. Pahoinvointia ei mutta pientä kuvotusta, eilinen lasagne haisi tänä aamuna jääkaapissa tosi pahalle ja valkovuotoa sen verran että monta kertaa pelästyy tädin tulleen kun tuntuu niin märältä ; )

Peukutuksia ja plussasäteitä teille!

Ehdin jo yhden viesti kirjoittaa, mutta kerran odottelusta huolimatta se ei ilmestynyt, niin kirjoitan siis uuden.

Eli äsken testasin Acon 10:llä vaaleanpunaisen plussan! Olo on vähän puulla päähän lyöty, koska aluksi viivaa ei näkynyt, mutta kyynelten läpi aloin katsoa, että mitä näenkään?! Siihen oikealle paikalle liuskaa se viiva alkoi ilmestyä ja vielä sallitun ajan sisällä :D

Kp on 30/29 ja ajoittaisia menkkamaisia tuntemuksia on mahassa, kuten eilenkin. Välillä tulee kuumia aaltoja ja aamulla iski kunnon vilutus, lisäksi aamulla oli vähän ällöttävä olo...

Jos nyt LA:nkin laittasin, niin se olisi kk:n mukaan 27.11.

Onnea ja plussatuulia muillekin piinailijoille!!!

Pum

piinapenkillä kp26/27-38, jänskättää ihan hurjasti. Luja päätös olla testaamatta ennen huhtikuun alkua alkaa pikkuhiljaa kääntyä testailuun perjantaina. Torstaina pitäisi tädin tulla. Olotila on kahden vaiheilla. Kaikki muut puoltaa tädin tuloa paitsi rinnat, jotka ovat tosi tosi arat ja heruttelevat sitä maitoa. Voi että pettymys on torstaina taas niin kovin suuri...

Onnittelut Silvainille plussasta ja pahoittelut tädin löytämille.

Upeeta piinaviikkoa meille lopuille :o)

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat