Vierailija

Tuolla odotuspuolella on hauska ketju, mitä äidit ovat lapsilta mahoista ym kuulleet. Koitin kopioida sitä tähän, mutta ei onnistu. Ajattelin, että jos teilläkin olisi jotain hauskoja juttuja, joita olette lapsilta kuulleet?

Kommentit (6)

Meidän 3v

Ei uskonut kun koitin hänelle kertoa, että äidin mahassa on vauva. Väitti jyrkästi että ei ole, isin mahassa on ja isi tuo sen illalla kotiin. Vissiin poika ajatteli että koska isillä on isompi maha kun äitillä, on vauva isin mahassa. On nähnyt viime aikoina monta vauvamahaa, kai tuo meidän isinkin maha siltä näyttää =) Jostain syystä mies rupesi tarkkailemaan syömisiään tuon kommentin jälkeen =)

Hinpu 11+3

" Onko äidin masussa potta, vai miten vauva kakkaa masussa?"

" Miten vauva juo masussa maitoa? Onko sillä samanlainen muki kuin minulla?"

Kun otan rautatabletin, niin esikoisen mielestä on ihan normaalia, että se on vauvan ruoka-annos, eihän pieni vielä isoja määriä syö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

mun 2v poika oisi kovasti halunnut jo lyödä masussa olevaa vauvaa, kielsin, ja sanoin, että silittää saa. Sitten vessassa käydessämme poika katsoi mahaani ja sanoi tosi pettyneen ja mustasukkaisen kuuloisena, että " höh, nyt vauva on jo piirtänyt äidin mahaankin" . Mulla kun oli sukkahousuista painunut sauma mahani päälle.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat