Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Mitäs tehdään jos toinen vanhemmista vastustaa lapselle tehtävää suolistoleikkausta?

Sivut

Kommentit (49)

että vietän siellä ainakin ne viikot, että lapseni saadaan haudatuksi. Ja jos pakkohoidossa pitävät, voin olla pidempäänkin, niin saan olla turvassa ulkomaailmalta ja sukulaisilta. Ehkä etäisä hoitaa lapsensa hautaan, en halua tietää mitään koko asiasta jos niin käy.

Että näin pimee minä olen, myönnän. Pakkaan jo kassiin kamat, jotka otan mukaan sinne suljetulle osastolle.

miten voit olla sitä tietämättä? Milloin leikkausaika on? Minkäikäinen lapsi on? Onko teille tukiverkkoa? saistko hetken aikaa itsellesi? vaikka vain päivän kylpylässä tai lähibaarissa ihan mitä vaan, jotta saat ajatukset tyhjättyä. Tarvitset apuja. Ja lapsesi tarvitsee hoitoa. Ole aikuinen, jos et sitä yksin jaksa hae apua! Sitä saa! Voimia!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

kannalla. Minä taas olen alkanut miettiä leikkauksen lykkäämistä, koska pelkään että lapseni kuolee siinä leikkauksessa. Isä ei osannut referoida puhelua lääkärille, enkä itse halua soittaa leikkaavalle lääkärille.

antaa etäisän (toivottavasti vähän paremmassa henkisessä kunnossa olevan?) tehdä päätökset leikkauksesta, jos hän on kykeneväinen keskustelemaan lääkärien kanssa järkiperustein.

niin asenteesi on täysin väärä tällä hetkellä ja et aio olla edes paikalla kun lapsi korjataan.

Saisit hävetä ja aivan valtavasti. Kuinka voit hylätä lapsen sillä hetkellä jolloin hän tarvitsee eniten tukeasi.

Taidan arvata oikein että sinä olet etävanhempi ei suinkaan isä, muuten ei käyttäytymisesi ole mitenkään ymmärrettävissä.

kystan poisto suunnitellussa toimenpiteessä on varmasti melko pieni rutiinitoimenpide leikkaavalle lääkärille (ja lapset toipuu tuollaisista yleensä hyvin ja nopeasti)- rutiinitoimenpide se EI ole jos kysta puhkeaa ja aiheuttaa verenvuodon vatsaonteloon- silloin kyse on hätäleikkauksesta jossa on AINA suuremmat riskit kuin suunnitellussa.

Kumman valitset lapsellesi ap?

T.sh

(siis lääkärin mielestä tehtävä), ei toinen huoltaja voi sitä mielestäni estää. Jos yrittää, voi ottaa yhteyttä l stenvalvojaan. Kyse on lapsen terveydestä ja hyvinvoinnista- miksi ihmeessä vanhempi ei sitä haluaisi?

Esim. korvien putkituksia. Me ei suostuttu sellaiseen ja ihan hyvin poika pärjäsi ilmankin, ja miehelle suositeltiin selän leikkausta välilevytyrän takia, mutta mies ei suostunut. Mutta onhan tuo suolistoleikkaus ihan eri juttu.

olen hyvin varma, että kysta saadaan pois ilman komplikaatioita. Soita huomenna hoitavalle taholle ja kysy KAIKKI sinua askaruttavat asia. siellä on sairaanhoitaja juuri sitä varten että kertovat missä mennään ja mitä riskejä on jne.

Hyvä, että pääsit tuulettumaan! Voit varmasti tänä raksaana aikana turvautua äitiisi? Se on kullan arvooista! ps. voit hyvin soittaa omalle tk lääkärille ja pyytää esim. mietoa rauhoittavaa tai mielialaan lääkettä. Sinun täytyy nyt olla vahva, mutta olen onnellinen että sinulla on äitisi. Tsemppiä!

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat