Vierailija

sillä/niillä tunnu olevan edes kalpeaa aavistusta millasta on pyörittää taloutta missä pari lasta ja mies luonnollisestikin duunissa aamusta alkuiltaan vaikka tottakai auttaakin sit minkä ehtii. Nyttenkin totes että istahda sohvalla vaikka lukemaan että ei ne työt tekemällä lopu ja ettei oo järkee itteään uuvuttaa. Ei vai???

Mut kukas ne sit tekee jos en minä, kysyn vaan? Vastasin sille että juu ei ne tosiaan tekemällä lopu mut jos en tee niitä niin kaaos on pian valmis ja sitä en sit edes minä jaksa siivota ja hoitaa. Selvennykseks että olen surun ja elämäntilanteiden vuoks aika väsy ja ehkä vähän masentunutkin. Sanoin että ihan vaan esimerkkinä mun on pestävä, lajiteltava y.m 8-10 koneellista pyykkiä viikossa jotta saavat puhdasta yllensä.

Ja tää täti on nainen jolla ei oo yhtään lasta eikä tuu kun ikää on 65v.

Mieheni lapsuudessa ollut kuvioissa mutta siinä hänen kokemuksensa lapsista ja kotitöistä kokemus varmana vieläkin vähäisempää kun oma äitinsä asu samassa taloudessa ja hoiti päivät poikaa (eli miestäni) kun hän ja anoppini oli päivätyössä. Ja ei edes koskaan tarjoudu hoitamaan lapsiamme ja sen kerran kun ollut niin 1-2h kuluttua on jo hirveä kiire bussiin:D

Käytiin tässä tekstiviestein sananvaihtoa äsken niin totes vastausviestiini hänelle missä luki että " vuorottahan me tässä ollaan kun ei koskaan ole apuja lastenhoidossa eikä koskaan olla täysin kaksin" että " hän varmaan ollut aina liian laiska ja elämä kai ollut erilaista ennen, tsemppiä ja jaksamista teille" .

Ettei sit voinut edes nyt tarjota apua että päästäis vaik leffaan tai nukuttais tai jotain, ei tieteskään mut kylhän tolla toivotuksella taas jaksaa!

En minä jaksa enää edes pahoittaa mieltäni.

Kommentit (2)

Sitähän tää on, siivotaan ja pestään pyykkiä. Mutta kyllä mä ehdin hyvin tekemään yksin kaikki kotihommat työni lisäksi. Tämä on tätä perhe-elämän arkea. Ihanaa!

Eikä ole tullut mieleen kysyä sukulaisia auttamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat