Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Meidän pirpanalla on viime kesäiset Baby banzit jääneet pieniksi: puristaa, eikä ripsillä ole tarpeeksi tilaa liikkua. Nyt pitäisi pian löytää sopivat lasit, max pari kymppiä olen valmis maksamaan, mieluiten ostaisin ihan halpikset, esim. Cailapit, jotka tälläkin palstalla mainitussa kuluttajalehden testissä pärjäs hyvin. Mistä ihmeestä löytyy tarpeeksi pieniä aurinkolaseja alle 2-vuotiaalle (kesällä täyttää). Ainakin Jumbossa oli vaan liian isoja :(.

Kiitos vinkeistä!!!

Kommentit (6)

Minä olen ostanut Cailapit City Marketista, viime kesänä löytyi ainakin 3v:lle sopivan pientä kokoa ja on niitä ollut nyt talviaikaankin tarjolla.

(en muista missä mutta jostain joskus luin) todettu keskimääräistä paremmiksi. Ja hinta on niin edullinen että olen ostanut meille yhdet joka mallia, kun ne tahtoo kovassa käsittelyssä sitten hajotakin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mielestäni ei ole kovin kova hinta (jos Cailapit tms. maksaa n. puolet tuosta). On ainakin varmasti kunnon UV-suoja ja pysyvät hyvin päässä. Tärkeetähän on, että linssi peittää koko silmän alueen, myös sivuilta. Sellaiset pienet ' vauvan' lasit, jotka kiikkuvat nenällä miten sattuu, aiheuttaa lapselle vaan pääkipuja ja silmäoireita, kun joutuu siristämään. Kunnon lasit ovat myös tarpeeksi tummat.

Ostan itsekin lasisi ammattilaiselta enkä halua, että lapsikaan kärsii huonoissa laseissa. Silmät ovat todella herkät pikkuisilla ja mitä pienempänä altistaa uv-säteille (huonoillka laseillakin), on vaarana aikuisena sairastua mm. melanoomaan, joka tulee myös silmään.

No, mutta nää on näitä asioita, joista en muutenkaan tingi rahassa, kuten terveyssiteet ja kahvi:)

sitruska ja taapis 1v10kk

Hei,

Julbo merkkiset arskat hankittiin meidän tytölle alle 1-vuotiaana ja viime viikonloppuna haettiin saman merkkiset isommat (kesällä 3v.). On tosi hyvät ja ainoat lasten aurinkolasit, joista löysin hyvän " nenätyynyn" . Aika hintavat olivat 40 euroa. Silmäasema myy ja Jumbosta ostettiin, nyt just 10% alessa, joten hinta alle 40. Mukaan sai kivan muovisen kotelon.

Suosittelen!

Malmilta (liike Seppälää vastapäätä), hinta reilusti alle 40 e, oisko ollut 36 e. Mukana oli nauhakin. Niissä on hyvät joustavat sangat, jotka eivät taitu pienen käsittelyssä. Kokemusta niiden käytöstä tosin ei vielä ole.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat