Vierailija

Onko tää mahdollista,kun äsken hoksasin,kun on ollut niin kiire töissä että koton ettei ole tajunnut tai aatellut mittän..

Mulla oli viimeset kuukautiset 17.1.06 ja tein raskaustestin kun luulin sillon jo olevani raskaana niin 27.1.06 näytti negaa ja sen jälkeen oottelin kuukautisia eli teinkö liian aikasin testin??

Mulla ei oo tullut enään mitään verta sen jälkeen,kauhee valkovuoto vain&tullut pari kiloa lisää vaikka oon tosi laiha eikä viime aikoina o ollut oikein ruoka halua.

En kyllä uskalla tehä testiä tuli paniikki..Eli oonkohan nyt raskaana vai tuleeko ne kk yleensä tulee aina ajallaa eikä ikinä myöhässä.

Tuon laskurin mukaan olisin 9rv.

Apua vastatkaa,tää ois mun esikois lapsi.

Kommentit (8)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Jos kuukautisten alkamispäivän ja testipäivän välillä on vain 10 päivää, niin eihän silloin ole edes vielä ovulaatio tapahtunut tai sitten on tooosi lyhyt kierto!!

Vierailija:

Lainaus:

Onko tää mahdollista,kun äsken hoksasin,kun on ollut niin kiire töissä että koton ettei ole tajunnut tai aatellut mittän..

Mulla oli viimeset kuukautiset 17.1.06 ja tein raskaustestin kun luulin sillon jo olevani raskaana niin 27.1.06 näytti negaa ja sen jälkeen oottelin kuukautisia eli teinkö liian aikasin testin??

Mulla ei oo tullut enään mitään verta sen jälkeen,kauhee valkovuoto vain&tullut pari kiloa lisää vaikka oon tosi laiha eikä viime aikoina o ollut oikein ruoka halua.

En kyllä uskalla tehä testiä tuli paniikki..Eli oonkohan nyt raskaana vai tuleeko ne kk yleensä tulee aina ajallaa eikä ikinä myöhässä.

Tuon laskurin mukaan olisin 9rv.

Apua vastatkaa,tää ois mun esikois lapsi.

Mun mielestä testi ei vois ollakaan tuossa vaiheessa vielä voinut muuta näyttääkään kuin negaa. Sitten vasta kannattaa testailla, kun oletettujen kk alkamisesta on kulunut n. viikko vähintään. Ei monellakaan aiemmin edes näytä plussaa. Eli teehän se testi - luulen että olet raskaana.

Vierailija:

Lainaus:

.

Jos tosiaan teit testin 10 pv kuukautisten alkamisesta niin todellakin teit liian aikaisin. Tuskin tuossa vaiheessa voit edes olla raskaana.

Mutta jos sulla nyt tosiaankin on viimeset kuukautiset alkaneet tammikuun puolivälissä eli n. 2 kk sitten, niin tee nyt hyvä ihminen se raskaustesti.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat