Vierailija

Minun mieheni ei tunne eikä näin ollen pysty tunnistamaan orgasmiani (jos pystyn muuten sen salaamaan, ei kyllä taitaisi onnistua ;)). Pystyn siis hyvin myös teeskentelemään orgasmin (olen kyllä sellaisen temppuilun lopettanut jokin aika sitten). Tuntevatko miehet yleensä naisen orgasmin yhdynnässä? Olettaisin, että sormin tyydytettäessä tunnistaminen on helpompaa? Kiinnostaa lähinnä, että olenko niin löysä ettei mies siksi tunne orgasmia mitenkään erilaisena vai eivätkö miehet vaan tosiaan tunne sitä?

Kommentit (15)

kun orgasmi on voimakas, alapään lihakset kiristyy ja alkaa supistella. On joskus jopa valittanut että silloin häneen sattuu.

Olen jumpannut lantionpohjalihaksiani säännöllisesti 8 vuotta. Minulla oli alunperin virtsankarkailuongelmaa mm. nauraessa ja yskiessä, vaan eipä ole enää.

mutta myös haistaa! näin ainakin hän itse väittää. kyse ei ole epämiellyttävästä hajusta, kuten varmaan ekana ajattelit, vaan..ööö...seksin hajusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kysyin mieheltä uudestaan tätä (vähän ihmetteli, että mikä nyt on..) ja sanoi nyt että " kyllä sen jotenkin tuntee.." Tsiisus mikä valehtelija, yritti vaan taas sanoa sellaisen kommentin että sais avokin hiljaiseksi. Tarttee alkaa treenaamaan kai että ukkokin tuntisi jotakin ;)

että nainen teeskentelee. NÄNNIT! Ne kovettuvat AINA kun nainen saa orgasmin. aina.. siitä mieheni näki kun kerran feikkasin.. näytti minulle opiskeluaikaisia oppikirjojaan missä' luki naisen kropasta faktat, olinko hieman nolona..

Lihakset kiristyy emättimessä niin rajusti että kikkelillä on hapensaantiongelmia :) Tosissaan kyllä mun lihakset kramppaa sen veta kovaa, että miehellä voi olla vaikeuksia pysyä sisällä. Yleensä saa itsekkin tuossa vaiheessa, kun emätin tavallaan lypsää sen verran kovasti, että mieheltä tulee väkisin, niin hän ainakin on asian ilmaissut. Tiedä sitten häntä :)

varsinkin suuseksin aikana. pimpero ikäänkuin kouristelee, ja lisäksi nesteet lisääntyvät. ehkä noita kouristeluja voisi teeskennelläkin, ei tosin ole ollut tarvetta.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat