Seuraa 

Siinähän se kysymys jo tulikin, oon lukenut että moni on ollut ihan varma että menkat alkaa mutta eipäs niitä sitten näkynytkään.

Mulla on aina enne menkkojen alkua vähän jomotusta mahassa ja useampi päivä ennen kuin pitäisi alkaa tulee sellainen " märkä" tunne aivan kuin tulisi jotain vuotoa, mutta ei kuitenkaan valkovuotoakaan sen enempää kuin muussakaan vaiheessa kiertoa.

Voiskohan olla mahdollista et olis raskaana vaikka on tälläinen tunne, kolmas clomikierto takana ja vielä tupla-annostuksella joten toiveet on suuret.

Eilen kp24/25-28 tein kyllä negan acon10, jonka olisi kyllä varmaan jo pitänyt näyttää jos raskaana olisin, mutta kun järki ei pärjää kovalle toivolle.

Kiitos vastauksista!

Kommentit (1)

Mulla on kuukautiskierto hyvin säännöllinen, pystyn melkein kellontarkasti sanomaan, milloin vuoto alkaa. Molemmissa raskauksissani on käynyt niin, että menkat ovat olleet myöhässä, mutta koko ajan on ollut sellainen tunne, että kohta ne alkaa. Eli oireet ovat olleet juuri tuollaisia, kuin mitä kuvailit: jomotusta alavatsassa ja selässä, " märkä" tunne (sellainen, että jotain lorahtaisi pöksyihin) sekä ailahteleva mieli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat