Seuraa 

Varasin juuri meille pojalle keskustan Stockmannilta tuon maaliskuun kanta-asiakas etu Reiman 2os. ulkoilupukun, olisin myös ostanut tuon siihen sopivan pipon (10e) mutta oli jo harmiksi loppuneet. :(

Eli onko joku nähnyt noita vielä jossain muualla myynnissä?, vai onko ihan Stockmannille tehty väri...

TAI jos joku on ostanut & haluaakin mielensä muuttaneena luopua omastaan, niin olisin valmis ostamaan!!. Koko saisi olla mieluiten 54, mutta myös 52 ehkä menisi. :)

Kommentit (6)

Itse olen saanut Stockalta todella hyvää palvelua eli tarkistavat, löytyykö tuotetta vielä jostain muusta tavaratalosta, tilaavat kyllä mielellään toivomaasi tavarataloon. Kannattaa siis vielä tarkistaa, että olisiko sitä jossain päin Suomea.

masunasu, joka saanut keskustan Stockalle vaatteita mm. Oulusta ja Turusta...

Sisältö jatkuu mainoksen alla

ja kysyä sieltä, mistä haluamiasi tuotteita löytyisi. Näkevät koneelta saldot kaikista Stockan tavarataloista. Muistaakseni tilaaminen toisesta tavaratalosta toiseen vei muutaman päivän. Eli jos huomenna saisit " pää-Stockalta" tiedon tuotteista ja he tilaisivat tuotteet, voisivat hyvinkin ehtiä perjantaiksi.

Tsemppiä " metsästykseen" !!!

Meillä kun on nyt sellainen tilanne että asumme itse " kaukana maalla" & en siksi itse pääse edes pipoa hakemaan. Soitin siis tänään tuonne keskustan Stockmannille & varasin puvun (+viking kengät), jotka sitten siskoni mies hakee perjantaina.

Muualle ei hänelläkään ole aikaa lähteä pipoa etsimään, joten olisi kyllä hyvä jos sen saisi tuonne keskustan Stockmannille. Siis jos nyt muista Stocmanneista löytyy vielä. Täytyy siis huomenna soitella.. ;)

Täytyy kyllä minunkin kehua Stocmannin palvelua!, tosiaan nuo kengätkin ihan mittasivat (kun annoin pojan jalanpohjan mitan) & siten katsottiin/mietittiin sopiva koko.

Puku vähän harmittaa, kun sen olisin halunnut kokoa 134cm mutta ei ollut kokoja siinä enää & otin sitten pikku-veikalle 116cm. Tosin sitäkinhän voisin kysyä noista muista Stocmanneista...

Tosin ehtiivätköhän enää mitään toimittaa enää perjantaiksi....?

Ja masunasu: Soitin aamulla tuonne keskustan Stockmannille & kysyin voisivatko tilata pipon jos jossain muussa heidän liikkeessään olisi, vastasivat ettei pipoja ole enää missään..

Vähän siinä sitä sitten itsekseni epäilin & soitin kuitenkin tuonne itäkeskuksen Stockkalle, siellä ystävällinen myyjä kertoi heti että heiltä pipoja löytyy!. Tosin oli vain kokoa 52, joten hän lupasi vielä soitella muut Stockmannit läpi että löytyykö kokoa 54 muualta. Hetken päästä soitti että ei ole enää missään isompaa, kuin tuo 52. Varasin sitten sen & puvunkin sain tuon kaipaamani 134cm.

Lupasivat toimittaa ne ennen perjantaita keskustan liikkeeseen & perua vielä sieltä sen 116cm puvun varauksen. :)

Nyt vähän ihmetyttää tuo keskustan Stockmann, kun tosiaan soittelematta väittivät ettei pipoja enää ole missään... Lisäksi varmaamani vikingin kengät ei olleetkaan varauksessa kun asian tarkastin!. Eli jouduin varaamaan ne sitten uudelleen.. :/

Mutta muuten kyllä ystävällisiä myyjiä olivat & kaikeksi onneksi sain kaikki " metsästämäni" vaatteet. :)

Vielä voisin ottaa vinkkejä vastaan, jos pipoa jossain muussa liikkeessä olisi kokoa 54 (mielellään Itäkeskus/jumbo tai keskusta alueella) tai jos joku haluaa myydä omansa niin ostaisin. :)

Mä olin näkevinäni ainakin Kannelmäen prismassa samanlaisia reiman pipoja kuin stockkalla. Hinta oli muistaakseni joku 13,90¿. Prismassa oli ainakin noita samanvärisiä. Ostin omalle pojalleni tuon kanta-asiakashintaan keskustan stockkalta.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat