Seuraa 

Näin ensteks pyydän anteeksi palstallenne tunkeamista!

Olisi kiva kuulla teidän isien toiveita hemmottelusta.

Minkälaista hemmottelua kaipaatte puolisoltanne?

Kommentit (6)

Siis iloiset sellaiset.

Hyvää ruokaa ja juomaa, kynttilöitä, eroottisia asuja ja sitä isoa S:ää itseään, niin toimii ainakin meikäläisellä.

Ja aamulla sitten kaikkea epäterveellistä aamiaiseksi.

Ja, pienet lahjat ovat aina kivoja. Suosikkisuklaapatukka vaikkapa. Tai hyvä leffa ja sipsipussi. Tai nyt kun mm-kisat alkavat, niin voisi leipoa jotain ja valmistella kisastudion.

Jos haluaa nähdä enemmän vaivaa, niin kyllä miehetkin haluavat välillä tuntea itseään kuninkaaksi. Eli että saisi hyvää palvelua ilman että itse tarvitsisi tehdä mitään. Lapset hoitoon, niskahierontaa, hyvää ruokaa, hyvää viiniä, suuseksiä, selänpesua saunassa, sitten takan eteen rentoutumaan ja jotain pientä naposteltavaa. Ja tietysti vaimo hakisi tohvelit, kirjan, täyttäisi lasin jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

sukupuoliroolit ihan sekaisin jos nainen alkaa hemmotella miestä. No, jos jotain älyäisi toivoa, niin voisihan se nainen pistää jotain nättiä päälle, ja lähdettäisiin ihan kaksistaan vaikka ulos syömään. Mieshän sen maksaa tietysti, kuten yleensäkin kaiken, mutta jospa se yhteinen aika ja jakamaton huomio kävisi hemmottelusta.

vastauksista. Mies ei seuraa kisoja. Ei ole koskaan ollut kiinnostunut. minulle se on tietysti kiva kun en itsekään seuraa.:)

Kokeilin ruusuja.;) Ostin niitä, tein hyvän salaatin (mies yleensä tekee meillä salaatit).

Haluaisin jotain _erikoista_. Ku meillä tollaset pienet huomion osoitukset on aika tavallista, sitä seksiäki on melkein joka päivä.

Ja meillä se ongelma ettei taho saaha lasten vahtia (useampi lapsi). Ei ole sukulaisia lähellä.

No ehkäpä mä jotain vielä keksin.. Ideoita siis otetaan vastaan jos joku keksis.;)

ne sukupuoliroolit oo menny jo aika päiviä sitte sekasin.:) Jos mies ja nainen yhdessä tuo rahaa taloon, yhdessä hoitaa kodin ja lapset... niin eiköhän sitä yhdessä hoideta parisuhdettakin.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat