Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Minulla on nökö heikentynyt ja nyt saattaa olla että joudun käyttämään silmälaseja koko ajan. (pää särkee usein) Ennen niin että tv:tä katsoessa. Mutta en halua! Minulla on sellainen kompleksi että silmälaseja käyttävä ei voi olla kaunis. (ehkä se on jostain ala-asteelta jäänyt ja huono itsetuntokin minulla on)Ne tuntuu kamalalta päässä ja häiritsee koko ajan. Tuntuu, että kaikki kattoo?! Miten te muut, joilla on silmälasit, mitä mieltä olette niistä? Käytättekö myös piilolaseja aina silloin tällöin/koko ajan?

Kommentit (7)

Se on vanhaa legendaa, että rillipää olis ruma!

Tätä nykyä saa niin makeita laseja/kehyksiä, että mäkin olen väliin pitänyt rillejä uskottavuusmielessä esim töissä. Muuten siis en tarvii, näkö leikattu 2001 ja pysynyt hyvänä.

Jos haluat edulliset ja hyvät, ammattimaisesti silti tehdyt lasia, käypäs tutustumassa www. favoptic. com. Sieltä saa kauppojen hintaan nähden vaikka useammat niin voi sitten vaihdella fiiliksen mukaan kakkuloita!

Ei kukaan siis kiinnitä niihin yhtään mitään huomiota.

Kunhan jaksaa rauhassa valikoida itselleen sopivat kehykset, niin voi kohta jo tuntua ihan alastomalta ilman laseja - mulle on käynyt näin :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat