Vierailija

Lähinnä miehistä mielipidettä kaipaan. Eli kumpi on kiihottavampaa, ääntelevä vai hiljainen nainen? Ääntelyllä tarkoitan kohtuullista, hillittyä voihketta tms. Itse olen yleensä aika hiljainen, mutta en suinkaan mikään lahna. Olen seksin aikana aktiivinen, mutta pystyn vallan hyvin nauttimaan ja saamaan ihania orgasmeja ilman suurempaa ääntelyä. Usein tulee mieleen, että ainoa oikea tapa ilmaista nautintoa, on huohottaa ja voihkia suureen ääneen. Vai onko todella niin, että voihke ja huuto " karkaa huulilta" , kun nautinto on kyllin suurta?

Nimin. saanko vain " tavallisia" orgasmeja???

Kommentit (12)

yläkertaan, kuuli touhumme keittiössä. kysyi mitä te haukutte siellä.

:-D

vaikka yritin siis olla niin hiljaa kuin vain mahdollista. ennen lapsia olin tosi äänekäs. vain ensimmäinen poikaystävä käski olla hiljaa, ettei äitinsä kuule. sen jälkeen olen kuullut vain positiivista palautetta äänenkäytöstäni. ja en todellakaan mieti sitä, se tulee jos tuntuu hyvältä. mieheni kyllä huomaa (kuulee) jos en ole mukana hommassa tai nauti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Haloo, jos tuntuu että pitää murista ja ulvoa niin silloin pitää tehdä niin ja nauttia! Ei ole ihme, ettei osa saa orgasmia ollenkaan, kun pitää miettiä äännähdysten laatua.

Itse huudan ja voihkin.

... se kurkku suorana huutaminen osaa olla aika rasittavaa. Pitäisi olla sitten kuulosuojaimet päässä petihommissa. Ja tämä koskien nimenomaan HUUTAMISTA.

Ehkäpä ääni vaan karkaa holtittomasti, kun tuntuu todella hyvältä. Ei ääntelyä pystyne uskottavasti feikkaamaan, eikä ehkä kannatakaan, ainakaan pitemmän päälle.

Useimmat aikaisemmista kumppaneistani ovat olleet melko hiljaisia, mutta seksikin on ollut vain ' hyvää' . Nykyisen naiseni kanssa muutaman ihan hyvin menneen sähellyksen jälkeen löysimme yhteisen kielen, jonka jälkeen seksi on ollut täydellistä - ja äänekästä! Kun onnistun viemään naisen huipulle, on ääntely sen mukaista. Joskus siihen itse havahtuu, jolloin se on jopa melko häiritsevää!! Mutta niin kauan kuin itse on täydellisessä hurmoksessa (usein), kun ulkopuolinen maailma ei pääse tunkeutumaan tajuntaan (siis naapurien pelko), ääntään käyttävä kumppani on mahtava! Sitä en tiedä, pidänkö itse ääntä.. Naiseni ei nimittäin myöskään tiedä olevansa huutaja, ääni vain tulee hänestä tietämättään.

Mutta siis asiaan: 20 seksuaalisesti aktiivisen vuoteni aikana olen saanut ensimmäistä kertaa naisen huutamaan, ja kas kummaa, seksi on täydellistä! Odota siis vain, että joku saa sinut huutamaan, ja nauti elämästäsi. Anteeksi vain, Naapurit, metelistä viimeisen vuoden ajan...

Vaikka muuten meno voi olla melkoistakin. Joskus huohottaa kyllä kevyesti. Kaipaisin kovasti ääntelyä, mutta tuntuu mahdottomalta pyytääkään sitä, jos se ei luonnostaan tule :(

eli lopussa alkaa hokemaan esim: multa tulee ym...

kiihottaako toi miehiä?

tai käskytys.. eli nuole sitä! just noin!

vai oisko parempi olla hiljaa??

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat