Vierailija

Mistä aloitan lopputyön tekemisen?

Ku en yhtään tiedä msitä se kannattaa aloittaa. Voiskohan joku mulle kertoa mistä se kannattaa aloittaa!!!!???

Sivut

Kommentit (19)

Mulla on jo yks kirja, jossa on todella hyvin kerrottu kyseisestä aiheesta kaikki!

Mutta onko se tyhmää kirjoittaa kaikki jutut siitä yhdestä kirjasta? Ja lähteiksi tulis siis ainoastaan se yks kirja.

Muuten tossa kirjassa on siis eri lähteistä koottu näitä juttuja. IIK!!!!!

Ja olen yrittänyt etsiä netistä jotain lehtijuttuja, mutten löydä :(

Opettajaa en ole saanut kiinni, kun en ite käy koululla ku harvoin. S-postiin opettaja ei ole vastannut :(

-ap-

Ja se on todella uus juttu matkailun maailmassa. Ja nouseva trendi :)

Joten siitä on todella vaikeeta löytää muuta matskua :( Valitettavasti, koska siinä yhdessä kirjassa on niiiiin hyvin kaikki selitetty ja on kuvia ja kaavioita yms....

-ap-

Sisältö jatkuu mainoksen alla

eli lopputyötä pitäis alkaa tekemään mutta ei löydy aiheesta kirjoja tarpeeksi. Jos joku tekis mulle sisällysluettelon valmiiksi niin voisin ite jatkaa siitä. Tuntuu olevan se vaiken kohta koko hommassa.

Se on muuten tavallaan kopioimista siitä yhdestä kirjasta. Mene kirjastoon ja pyydä siellä apua kirjastotatiltä, mieti ensin mitä haluat käsitellä lopputyössäsi.

-4-

kyseisestä aiheesta monenlaista juttua ja mielipiteitä aiheesta, mutta kun ei löydy!!!!

Ja kun laittaa googleen sen aiheen hakusanaksi, niin sieltä tulee heti siitä kirjasta monen monta linkkiä! Ei mitään uutta.

Olen myös etsinyt tietoa yliopistojen ja ammattikorkeakoulujen sivuilta. Onhan siellä jotain, mutta ei tarpeeksi :(

-ap-

sitten lyhyesti vaikka ranskalaisilla viivoilla kartoitat, mitä lopputyössäsi käsittelet. Sitten vain lähteiden etsintään! Ja onhan sulla varmaan ope joka neuvoo sinua miten edetä?

Jos käytät vaan yhtä kirjaa lähteenä, työstäsi ei tule kovinkaan " luotettava" .

Etsi vaikka lähteiksi niitä kirjoja, joita on käytetty siinä kirjassa joka sinulla jo on.

Netistä löytyy tietoa ja sieltä kirjastosta. Kannattaa kysyä vaikka kirjastontädeiltä apua!

t. 5

Eihän se ole mikään lopputyö, jos referoi jotain teosta, missä on jo " kaikki laitettu niin hyvin" ?! Mitä omaa ajattelit lopputyöhösi tuoda, ap?

Mutta se on oikeesti aika hankala aihe, mutta todella mielenkiintoinen.

Ja ehkä siitä aiheesta on jollain japanin keilellä, mutta eipä se mua paljoo lohduta :(

-ap-

(englanniksi) Lähdekirjallisuutta oli noin 30 teosta, joita en tietenkään lukenut kaikkia kokonaan, vaan sis. luettelon avulla etsin kiinnostavat kohdat.

Kuulostaa vähän kummalta toi sun systeemi, missä tutkinnossa noin heppoisesti voi lopputyön tehdä?

Ja jos siinä sun Kirjassa on käytetty lähteitä, niin siinähän on niistä luettelo, lue ne.

Ne eivät osanneet auttaa mua siellä. Kun tämänkin kirja on ihan toisen kaupungin kirjastosta. Enkä kyllä sinne pääse kauheen usein.. :(

Olen yrittänyt etsiä jotain lehtijuttuja aiheesta, mutta turhaan :(

perkule, että voikin olla niin vaikeeta

-ap-

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat