Seuraa 

Mitä kokeita tarvitaan, jotta lääkäri pystyy määrittämään terveyden tilan työhönottoa varten? Tuleeko merkintä aikaisemmista sairauksista? Entä mitä maksaa rikosrekisteri?

Kommentit (8)

Meillä ainakin työpaikkalekuri on yksityisellä.

En millään jaksa uskoa, että arvauskeskuksessa olis resursseja hoitaa tollasia asioita!

terveystarkastuksessa kysellään voinnista, otetaan kolesterolikokeet, sokeriarvot, persuverenkuva, maksakokeet.

Näitä tietoja ei siis anneta suoraan työnanatajalle, vaan hän saa lapun, missä lukeee vain, onko tarkastettavana ollut työntekijä soveltuva siihen työhön, mihin on menossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

ja sähköpostilla voit sen tilata. Itselleni tehtiin huumetesti, mutta se olikin pakollinen testi minun ammatissani. Muuten terkkari vaan haastatteli ja otti painon.

joka katsoi kuulon, näyn, verenpaineen, painon yms. Kysyi mitä työtä tulen tekemään jne. Jokin aikaa myöhemmin sain lausunnon jossa vain luki että kykenen tekemään sitä työtä mihin minut on palkattu, ei mitään muita tietoja ollut kirjattu! Sain kyllä samalla itse tietää sairastavani erästä tautia josta en aiemmin tiennyt ja siihen sain lääkityksen mutta ei tätä työnantajalle ilmoitettu, sehän on minun yksityisasia.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat