Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Raskaus on viikolla 9. Viikonloppuna yht äkkiä housut kastuivat verestä. Veskissä huomasin, että tosiaan pikkuisen supisteli ja tuli hyytymiä ja verta. Menin makuulle ja verta tuli kuin kannusta kaatamalla. Kipuja ei ollut. Lähdin sairaalaan ja ultraan päästessäni verenvuoto oli jo laantunut. Sikiö löytyi samoin sydän sykki. Kotona vielä uudestaan iltapäivällä verta alkoi vuotamaan. Nostelin kuopusta ja vähän tein jotain kotihommia. Liekö johtunut siitä vai oliko sattumaa. Nyt vuoto on lähes loppunut, pientä tuhrua vaan. Taitaa kuitenkin runsastua aina, jos hommailen enemmän. Välillä olen tuntevinani heikkoja supistuksia, mutta en ole varma, niin pientä tunnetta on. Nyt tässä vaan pohdin, että onko lepäämisessä mitään itua. Jos tämä näin lähtee liikkeelle, onko samanlaista rauhallisesti ottamista koko 9 kuukautta? Vai lähteekö tämä keskenmeno vaan hitaasti käyntiin. Siis että hissuttelen tässä nyt viikkotolkulla ja sitten vaikkapa viikolla 12 tai 23 menee kesken. Melkein toivon, että jos tämä kesken menee, menisi sitten mahdollisimman nopeasti. Kokemuksia?

Kommentit (1)

Minulla kans muutama viikko sitten vuoteli muutamana päivänä vähän, sitte jo vähän enemmän. Ultrassa todettiin kuitenki sikiö, syke ym kaikki niinku pitiki. Toivoahan se antoi! Mutta valitettavasti samana iltana vuoto yltyi ja keskenhän se meni. Jos sulla ei ole vuoto juuri lisääntynyt, ni luultavasti kaikki on edelleen hyvin. Sitä tavaraa nimittäin tulee sillon ku tapahtuu keskenmeno. Eli isoja hyytymiä ja runsaasti verta. Mulla se tapahtu tosin viikolla 12 eli vähän myöhemmin ku sulla.

Kannattaa ottaa rauhallisesti, ei nostella raskaita eikä rehkiä muutenkaan, mutta vuodelepo ei auta jos se tässä vaiheessa on tullakseen. Ja vaadi päästä ultraan. Epätietoisuus se kauheinta on.

Voimia sulle, ja onnea odotukseen jos (toivottavasti niin) se jatkuu!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat