Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

olin treffeillä erään miehen kanssa. olemme aiemminkin tavanneet, muttemme menneet aiemmin sänkyyn.

nyt sitten juttelimme muutamia tunteja ja sitten tilanne eteni niin että olimme täydessä touhussa sängyssä. multa oli jo osa vaatteista pois ja homma oli loppusilausta vaille. yhtäkkiä mies ilmoitti että tämä ei hänestä ole oikein. kertomansa mukaan ei mene näin äkkiä koskaan sänkyyn kenenkään kanssa. makoilimme tämän jälkeen sängyllä ja juttelimme asiasta. hän sanoi ettei kyse ole siitä etteikö hän haluaisi mua. sanoin hänelle etten koskaan olisi uskonut että saan pakit. tähän hän lisäsi ettei nämä oo pakit. kerroin tuntevani oloni tosi halvaksi. hän yritti vielä uudelleen aloittaa sänkyhommat, mutten ollut kiinnostunu. voisiko kyse olla hänen mieskunnostaan? tunsin kyllä että seiso. hän on mua huomattavasti vanhempi. en ole ottanut yhteyttä häneen tämän jälkeen. oletin että hän oisi niin fiksu ja ottaisi yhteyttä. moitin häntä pihtariksi. ei kai tästä voi suuttua niin ettei ota yhteyttä. kommentoikaa ja kertokaa vastaavaa! mies on mua huomatt. vanhempi ja itse olen avoliitossa, mutta nämä asiat oli alusta asti kummankin tiedossa. pidän itseäni tosi kauniina joten mikä hitto tähän tuli.

Kommentit (8)

Mielestäni hyvä niin. Miehellä on selkärankaa. Hänestä tuntui kai pahalta ja väärältä. Mielestäni sinun ei olis pitänyt pettää avomiestäsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Voi olla, että hän nyt kauhistuu sitä, että suostut niin nopeasti. Voi olla, että ei ole enää kiinnostunut. Olit ehkä liian helppo nakki. Toisaalta voi silti olla, että kunnioitti avoiittoanne, kun se nyt kuitenkin vielä on pystyssä. Koki sen vääräksi. Niin minäkin tekisin. Vielä sekin mahdollisuus on, että häntä jännitti ja todella epäili mieskuntoaan.

Mieti itse roolit toisin päin: mitä ajatellaan miehestä, joka ei voi käsittää, että joku mimmi ei haluakaan loppuun saakka, kun se mies on niin komee, ettei asia siitä " voi olla kiinni" ja joka sitten haukkuu tätä mimmiä " pihtariksi" . Eihän sellaisesta voi loukkaantua ja tulla jälkeenpäin ko. miehen suhteen järkiinsä, eihän.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat