Vierailija

t. 39 + perätilavauva sektiolla, aikuisena kirurgisen osaston sh ;)

Sivut

Kommentit (28)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

kalloepämuodostuma, joka leikattiin ollessani 7vkoa. Ainoa muisto tuosta on arpi päässä, kuin kirveellä olisi lyöty..

Sosiaalitäti olen ammatiltani.

Syynä otsatarjonta ja iso pää myöskin suhteessa äitini kokoon, velipojasta tuli isona filosofi/tutkija ;) Lieneekö jäänyt miettimään, missä asennossa sieltä pitäisi oikein syntyä, epäkäytännöllistä ;)

Helteisenä päivänä keskellä ukkos ja raekuuroa kesäkuussa. Synnytys oli kuulemma kamala, mutta kun äiti oli saanut minut syliini olin virmistänyt silmät tuikkien ja nauranut.

Siitä sitten olikin 20 vuotta pelkkää alamäkeä..

Laitoshuoltaja on koulutus

Kaikki pikkusisareni syntyivätkin sitten sektiolla ;o)

Ja minusta tuli ihan vaan kaupan kassa ;o) Tosin, olen nyt esimieskoulutuksessa ja toimenkuvani muuttuu ensi keväänä, sama työpaikka säilyy.

Synnytys kesti jostain syystä pari vuorokautta ja pysähtyi siinä vaiheessa kun äidin kohdunsuu oli täysin auki (10 cm) ei tullut vauva millään maailmaan. Ja sitten otettiin jotkut happikokeet, joiden perusteella tehtiin kiireellinen sektio. Minua seurattiin ja pidettiin happikaapissa jonkin aikaa.

tuli sairaalan osastonsihteeri minusta, kahden lapsen äiti, naimisissa, tavallista elämää

Painoa oli 2,5 kg ja alussa oli kai jotain sydänongelmia, joita ei tosin sen kummemmin tutkittu tai hoidettu. Mulla oli nimittäin suunympärys vauvana pitkään sininen enkä jaksanut imeä. Kätilö kävi meillä tiheään mua huolissaan seuraamassa . Oisko siellä ollut ehkä joku pieni aukko tai avoin valtimotiehyt, joka sulkeutui itsestään. Mun pojalla suljettiin avoin valtimotiehyt. Sitäkään ei heti sairaalassa (keskolassa, kaksoset mullakin) huomattu, sillä sivuääni oli niin pieni.

itse epäilen että johtui biologisen äidin tupakoinnisa ja muusta hörhöilystä raskausaikana. itse olen neljän, pian viiden lapsen yrittäjä äiti.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat