Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Sivut

Kommentit (29)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Vierailija:

Lainaus:

Jollakin työkkärin rahoilla elellään siellä aika herraskaisesti. Paikalliset saa ehkä pari dollaria kuukaudessa, nää travellerit sentään useitä satoja euroja.

Vierailija:

Lainaus:

Mutta Tunnan kanssa asuttiin naapureina penskasta lähtien. Samalla luokalla oltiin peruskoulussa.

Tiesittekö, että Tunnan kaksoisveli on Käenpesän Pete?

Mua on vaivannut ihan hirveästi, että tämä näyttelijä ja Tunna, liian samannäköisiä veljeksiksi mutta onko sitten sama ihminen... kyllä oon pähkäillyt. Nyt se sitten selvisi.

Mielestäni kertoo paljon ihmisestä ja ihmisen halusta tutustua oikeasti johonkin kulttuuriin kun suusta ei tule muuta kuin vittu koko ajan. Papua-Uusi-Guineaako tässä tarkoitetaan? Eipä se ole niin " ihmeellinen" etteikö niitä asukkaita voisi tavata. Pääkaupunki Port Moresbykin täysin länsimainen nykyään. Onhan siellä ylängöillä vielä alkeellista mutta sielläkin eletään jo länsimaiseen tapaan. Eipä maailmassa montaa paikkaa ole mihin ei ihan tavallinen matkailija pääsisi.

Onneksi vielä on sentään Bhutan jota travellerit eivät ole kansoittaneet ja pilanneet kuten Nepalia. Toivottavasti eivät koskaan sallikaan omatoimista matkailua.

Vierailija:

Lainaus:

Kuinka moni teistä on oikeasti tavannut Uusi-Guinealaisia alkuasukkaita tai edes uskaltaisi lähteä samoilemaan ympäri maailmaa? Kaverit tekee mitä muut pystyvät katsomaan ainoastaan tv:stä!

ja sitäpaitsi, Riku oli jutuntekohetkellä ollut Goalla duunissa, eikä lorvimassa kuten joku vihjaili. Tekivät kuulemma mainosta jollekin matkatoimistolle, olikohan se nyt Kilroy. Matkailukoulu tai jotain

Kuvittelevat olevansa jotenkin parempia matkailijoita kuin muut. Minäkin matkailen kalliin Samsoniten kanssa ja yövyn hotelleissa (ei luksustasoa mutta kunnon wc ja suihku, niistä en tingi) mutta silti tutustun paikalliseen kulttuuriin ja jopa asun paikallisten tuttavieni luona.

Mutta Tunnan kanssa asuttiin naapureina penskasta lähtien. Samalla luokalla oltiin peruskoulussa.

Vierailija:

Lainaus:

Vierailija:

Lainaus:

Mua on vaivannut ihan hirveästi, että tämä näyttelijä ja Tunna, liian samannäköisiä veljeksiksi mutta onko sitten sama ihminen... kyllä oon pähkäillyt. Nyt se sitten selvisi.

Niitten faija on näytteliä/ohjaaja/Kom Teatterin johtaja Pekka Milonoff.

t. sama ex luokkakaveri

ettei ole ollut uskallusta lähteä reissaamaan kuin kerran Lanzarotelle ja toisen kerran uhkarohkeasti Playa de jonnekin. Nyt on sitten kersat pallona jalassa ja matkat matkustettu.

En lomaile " turistirysissä" , kuten sanoin saatan olla hotellissakin yötä, en häpeä sitä myöntää. Minulla on ystäviä hyvin monessa maassa, viimeksi kävin Guyanassa. Majoituin niin hotellissa, majatalossa kuin guyanalaisen ystävänikin luona. Hänen kanssaan autoilimme ja kuljimme veneellä ja kävimme mm. tapaamassa hänen sukulaisiaan.

Mikä olisi vielä parempi tapa tutustua paikalliseen kulttuuriin? Ensi talvena olen lähdössä Kuubaan ainakin Cienfuegosin alueella jossa minulla jo vuosien takainen ystävä. Ajattelin kierrellä ympäri Kuubaa ja majoittua paikallisten luona, siellähän se on melko yleistä.

Vierailija:

Lainaus:

En lomaile " turistirysissä" , kuten sanoin saatan olla hotellissakin yötä, en häpeä sitä myöntää. Minulla on ystäviä hyvin monessa maassa, viimeksi kävin Guyanassa. Majoituin niin hotellissa, majatalossa kuin guyanalaisen ystävänikin luona. Hänen kanssaan autoilimme ja kuljimme veneellä ja kävimme mm. tapaamassa hänen sukulaisiaan.

Mikä olisi vielä parempi tapa tutustua paikalliseen kulttuuriin? Ensi talvena olen lähdössä Kuubaan ainakin Cienfuegosin alueella jossa minulla jo vuosien takainen ystävä. Ajattelin kierrellä ympäri Kuubaa ja majoittua paikallisten luona, siellähän se on melko yleistä.

Vierailija:

Lainaus:

Kuvittelevat olevansa jotenkin parempia matkailijoita kuin muut. Minäkin matkailen kalliin Samsoniten kanssa ja yövyn hotelleissa (ei luksustasoa mutta kunnon wc ja suihku, niistä en tingi) mutta silti tutustun paikalliseen kulttuuriin ja jopa asun paikallisten tuttavieni luona.

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat