Vierailija

Minulle tarjottiin juuri mahdollista alkaa ratsastamaan yhden tutun hevosella kerran/ pari viikossa. Olen viimeisilläni raskaana, joten tarkoitus olisi tarttua tarjoukseen vasta synnytyksen jälkeen. Kiinnostaisikin tietää kuinka pian synnytyksen jälkeen muut ovat uskaltautuneet hevosen selkään?

Kommentit (5)

Ehkä kannattaa odottaa, että saa vauva-arjen sujumaan ja tosiaan kun itselle tulee halu lähteä. Minulle sanottiin neuvolasta, että silloin saa aloittaa kun tuntuu että paikat kestää ja muuten jaksaa. Ja eipä ensimmäiset tunnit tosiaankaan tarvii olla estetunteja tms.. vaan aloittaa ihan rauhallisesti itseään kuunnellen. Minulle tallilla ja ratsastamassa käyminen olivat suorastaan elinehto. Se antoi voimia jaksaa kotona ja saipahan isikin olla vauvan joskus kahdestaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kai se tosiaan riippuu siitä miten muutenkin palautuu (onko repeämiä tms.) . Jos aloittaisi ihan pikku köpöttelyllä ja odottaisi ainakin jälkitarkastukseen ennen kuin tekee mitään rankempaa. Ihan kamala heppakuume iski yhtäkkiä, enkä millään jaksaisi odottaa, että pääsen taas ratsastamaan.

Niin, imetyksen yms. takia ei myöskään varmaan aluksi voi olla pitkiä aikoja pois vauvan luota?

ap

kannattaa odottaa että arvet on parantuneet ja liitoskivut loppuneet. Odottaisin ainakin jälkitarkastukseen asti että lääkäri tsekkaa ettei ole kohdunlaskeumaa tai muuta mikä voi pahentua tärinästä.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat