Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Kommentit (15)

euroa kuussa -- putkiremontin jäljiltä vastike on melkein 500 ja lainaa maksetaan 1000 euroa kuussa, useimmiten kuitenkin maksetaan ylimääräinen 500 euroa lainaa pois. Bruttotulot on noin 4200 kuussa nyt kun olen hoitovapaalla ja meitä on kolme (minä, mies ja vauva). Käteen jää elämiseen 2200-2700, riippuen tehtävän ylimääräisen lyhennyksen määrästä. Hyvin tullaan toimeen ja matkustellakin voidaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Siitä vuokraan 600e ja sitten omat laskut n. 200. Ruokaan ym jää 400e. Olemme nelihenkinen perhe, mies persaukinen työtön laiskuri karenssiajalla työkkärissä. Eli meillä ei todellakaan juhlita rahalla! Repikää tästä iloa elämäänne. Jos joku haluaa avustaa meitä, laittakaa mailiosoite, minne voin lähettää tilinumeroni. Kiitos!

lainanlyhennys 980¿/kk

muut lainat (auto, ja käyttöluotto) n. 1000¿

Ite olen hoitovapaalla, mies töissä, rahaa jää noiden jälkeen noin

1700¿/kk muihin menoihin (lapsilisät mukana)

- vuokra 620 e/kk

- laina (ei asunto) 140 e/kk

- sähkö ja vesi n. 130 e/kk

= 610 euroa, josta toki menee muitakin laskuja, matkakulut yms. ennen kuin sitten se loppu jää ruokaan ja muuhun päivittäiseen.

Mutta ovat niin epäsäännöllisiä ja pieniä, ettei niiden varaan voi luottaa. Esim. tammikuussa 200 e ylimääräistä, helmikuussa n. 30 e, nyt maaliskuussa 60 euroa (eikä varmaan tule enempää), ensi kuussa varmaankin ainakin sellaiset 50 euroa, mutta epävarmaa...

nettotulot yhteensä noin 4200e/kk

eli muihin kuluihin jää noin 2700e

ja meitä on kuusi, joten ei tuolla paljoo juhlita, kun ollaan maksettu lisäksi hoitomaksut, bensat, vakuutukset, ruoka...

Ts. kuukausittain noin 2 300 euroa miinus asumiskustannukset noin 100 euroa maksimissaan. Elikkä 2200 euroa. Päivähoitomaksu noin 120 euroa. Elikkä jää 2 080 euroa tai sinne päin. Pian kyllä kasvaa menot, koska tulojen kasvu vaikuttaa kaikkeen. Tosin äkkiä tulee vaan mieleen päivähoitomaksu (200euroa).

menoihin menis loput/kk, eli yhteensä n. 2000 egee/kk olisi menoja. Voi olla pari sataa enemmäkin, mutta en ole kauheesti seuraillut menoja, kun rahat riittävät paremmin kuin hyvin.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat