Vierailija

Mulla sulkeutui viikko sitten parisen kymmentä kohdetta, jossa kaikissa oli huutoja. Kohteissa on aina maininta, että odotan maksua 7 vuorokautta kohteen sulkeutumisesta, jonka jälkeen katson kaupan peruuntuneeksi. Ja siinä viestissä, jonka lähetän voittajille on maininta, että ottaisivat yhteyttä, kun ovat maksaneet, että osaan seurata tilitapahtumia ja viedä tuotteen postiin. Yksi ostaja ei ole vastannut yhtään mitään ja luulinkin jo, että hän ei maksa ollenkaan. No, katsoin tänään toisen tilini tapahtumia ja hän oli maksanut sille tilille viime keskiviikkona eli ihan " aika rajassa" , mutta annanko hänelle pos. palautteen, koska hän maksoi määräajassa vaiko neutraalin, koska hän maksoi, mutta ei laittanut mitään viestiä? Nuo muut maksoivat tuolle toiselle tililleni ja sen takia, en hoksannut katsoa tuota toista tiliä aikaisemmin.

Sivut

Kommentit (38)

stella80:

Lainaus:

mitä jos hän;

- on matkoilla, eikä voi käyttää nettiä

- on joutunut sairaalaan

- ei omista nettiä vaan käyttää esim kirjaston konetta kerran viikossa

tms.

Ei ollut matkoilla, koska on tehnyt joka päivä ainakin yhden huudon. Eikä ole ollut sairaalassa tai käytä kirjaston konettakaan.

Mutta antaa olla. Toivottavasti kukaan teistä ei huuda mun kohteitani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Vierailija:

Lainaus:

vain olet ap niuho! Sait maksun jne, niin MIKS HITOSSA sillon neutraali. TOivon mukaan en ole ikinä huutanut sulta enkä tulekaan huutamaan.

Hän ei siis vastannut yhtään mitään vaan oli hiljaa kuin kusi sukassa. ONKO SIIS TEIDÄN MIELESTÄ IHAN OIKEIN, ETTÄ OSTAJA VAIKENEE KUIN MUURI EIKÄ VASTAA MITÄÄN MYYJÄLLE, JOKA SITTEN SAA ARVUUTELLA, ETTÄ MAKSAAKO TUO VAIKO EI.

Aika kinkkinen juttu, ehkä kuitenkin laittaisin neutraalin. Jos et olisi itse huomannut, olisi sulle tullut lisätyötä jos olisit ehtinyt laittaa uudestaan kohteen huudettavaksi.

t. 2

Tietäisinpä käyttäjätunnuksesi, niin osaisin varoa kohteitasi.

Laitoitko sähköpostiin vielä erikseen, että pitää ilmoittaa?

Itse en muista mitä kohteissa lukee! Huudan paljon ja jos sähköpostissa ei ole muita ehtoja mainittu, niin forget it. SILLOIN TOIMIN VAIN HUUTONETIN SÄÄNTÖJEN MUKAAN.

Ärsyttää tollaset omat säännöt. Jos kauppa ja maksu on hoidettu ok, niin se on positiivinen. Menepä vielä tarkistamaan mitä huutiksen säännöt sanoo maksuajasta ja maksun odottamisesta. Tekis mieli linkittää, mutta..

Siis maksuhan oli ajallaan - ei kai huutajan velvollisuus ole sinulle viestitellä, milloin maksunsa laittaa.

Tässä tapauksessa voi ajatella, että huutaja kenties sitten joutuu odottamaan tuotettaan kauemmin, jos ei viestitä. Mutta se EI OLE SINULTA POIS eli miksi " rankaisisit" ostajaa siitä, että et kenties postita hänen huutamaansa tuotetta heti maksun jälkeen?

Minäkin toivon, etten koskaan joudu kauppoihin sinun kanssasi.. todella erikoinen ajattelutapa sinulla.

Vierailija:

Lainaus:

sunkin velvollisuutes myyjänä viitsiä sen verran, että kurkkan tilitietos koneelta...

Mutta tuo mykkä ostaja maksoi toiselle tilille, jota en käytä niin aktiivisesti, mutta laitan senkin numeron ostajille, että he saavat maksaa sinne, jos on sama pankki.

Voi luoja teidän kanssanne. Kyllä siellä on kuulkaapas monella myyjällä sama 7 vuorokauden aikaraja, kun mulla. Ja teidän mielestä on siis ihan oikein olla vastaamatta myyjän viesteihin, niinkö???

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat