Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Eli kokemuksia molemmista kaivataan :)

Tein tänään nimittäin löydön, Kangaroosin lenkkarit n.12¿ =) ja luulen, että ovat hintansa väärtit. Tosi laadukkaan oloiset ainakin.. Voiko Kangaroosit pestä koneessa?

Kommentit (5)

Todellakin, kuten joku jo sanoi, niin ovat ainoat kengät, jotka kestävät yli 3-vuotiaalla pojalla.

Malliksi kannattaa valita sellainen kovitettukärkinen (ei siis kangasta tai mokkaa) malli. Samoin katson, että pohja joustaa päkiän kohdalta, sillä kaupoissa on tullut vastaan aivan kokonaan jäykkäpohjaisiakin Kangarooseja.

Kestää hyvin pesua.

Itse yritän katsella seuraavia kokoja aina aleista ja hulluilta päiviltä. Tosin, eihän n. 40 eur nyt kovin paljon sellaisista kengistä ole, joita päivittäinkin käytetään.

Ovat ainoat lenkkarit jotka on pojalla kestäneet ehjinä ja siisteinä koko käyttöajan. Saati sitten tytöllä, viimekesäiset ovat kuin uudet, tosin vain ensikesäksi liian pienet.

Koneessa oon pessy, pesupussissa ja lattiarättien seassa ja hyvin ovat sitäkin kestäneet.

Eli onnittelut vain noin mainiosta löydöstäsi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Viime keväisillä hulluilla päivillä oli molempia kenkiä myynnissä ja mulle jäi sellainen muistikuva, että olivat tosiaan saman tehtaan kenkiä!

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat