Seuraa 

Moi!

En oo kirjotellu kun on oikeestaan alkanu häipyy koko vauvajuttu päästä. Tän ylivuoden yrittämisen jälkeen rupee vaan olee sellanen olo että anti olla sit, jo ei niin ei..ja sekin mietityttää että häät alkaa olla niin lähellä etten halua kärsiä pahoinvoinnista sillon.Tosin ei kyllä olla mitään ehkäsyäkään alottamassa, mutta jotenki vaan tuntuu että en jaksa enää tätä vouhottamista ja toivomista.

Mutta se kiinnostaa kuitenkin että mitä teille Kathy ja helmiina kuuluu?Mites kathyn terolutit, ootkos alotellu ne ym? Ja helmiinan inssi?Tuliko ovis ja millon??

Kertoilkaahan kuulumisianne...kyllä mä vielä täällä pyörin mut oon kyllä vähentäny roimasti.

hyvää viikonalkua!

Kommentit (5)

Töiden välistä tänne pikainen piipahdus..

Meillä on nyt siis menossa kp16/28. Eli ei tässä nyt ihan vielä tiukimmat jännitykset ole päällä.. reilun viikon päästä sitten varsinainen piinailu alkaa.. Tosin noi mun kierrot on nyt vähän viime aikoina heitelleet. Edellinen kiertohan mulla venähti ennätys pitkäksi ja nyt taas epäilen, että kierto jää vähän normaalia lyhyemmäksi, kun tuo ovis tuli niin aikaisessa vaiheessa. Saa nähdä nyt sitten.

Me asutaan tässä Jyväskylän lähellä pienessä maalaiskylässä omakotitalossa. 3vuotta sitten rakennettiin ja hyvin ollaan maalla viihdytty, järven rannassa mekin asustellaan.. :)

Mukavilta kuullostavat Beijaflor nuo teidän hääsuunnitelmat. Tärkeintähän se onkin, että juhla on juuri omannäköinen.

Kathy@lle (..niin kuin meille muillekin..) kovasti peukutusta ja plussasäteitä, että tärppäiskin heti!

beijaflor:

Ensiksi näitä teroluteja syödään 10 päivää ja sit pitäs tulla menkat. Ne ns. käynnistäs ne ja sitten jos/kun menkat alkaa niin syödään uus kuuri kp15-kp25 päivinä, jos ei menkat ala niin sit vaan odotetaan tota polilla käyntiä eikä syödä uutta kuuria. Tohon ovis juttuun en osaa sanoa mitään, mutta jotain tekemistä sen kanssa noilla pillereillä on. Toivotaan parasta ja pupuilunkin suhteen ollaan oltu ahkerampia nyt kuin normaalisti, jtp on makuuhuoneessa peuhattu. Luulen kyllä, että kohta menee pakkopullaksi ja on hieman rauhoituttava.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Ymmärrän Beijaflor oikein hyvin tuon tunteen.. välillä koko asian unohtaminen tekee varmasti ihan hyvää. Meilläkin on tähän reiluun kolmeen vuoteen mahtunut monenlaista välillä on yritetty enemmän välillä vähemmän ja välillä ollaan keskitytty kokonaan toisiin kuvioihin. Kuten esim. vuosi sitten tähän aikaan ei yritystä ehditty edes miettiä, kun meillä asui silloin sijaislapsi. Sitten se " kuume" taas yllättää, mutta sellaista tää elämä vaan on. Nyt olen tosiaan taas toiveekkaana piinailemassa..

Niin, meidän inssin kanssa kävi sit loppujen lopuksi niin, että ovis ajoittui tietenkin lauantaille.. inssiin ei siis päästy, vaan homma meni kotipuuhasteluksi. Mulla on kuitenkin jotenkin hyvä mieli ja toiveekkaana nyt siis jään piinailemaan, josko tällä kertaa olisi meidän pikkuisen aika vai kuinka käy..

Milloinkas olitkaan Beijaflor menossa naimisiin(että tiedän sitten onnitella)?! Häävalmisteluihin kuluu yllättävän paljon aikaa, eli ei ihme, jos välillä vauva juttut pääsee unohtumaankin.

Mitäs Kathy@ lle kuuluu?

Nyt nukkumaan..

-helmiina

Kiva kuulla molemmista:)

Kathy kyseli tossa asumisesta, niin me asutaan lutakossa sellasessa uudessa (no kaikkihan ne on oikeestaan) kerrostalossa...Ihan mahtavaa kun on jättiparveke ja järvinäköala ym, ei oo mikään tyypillinen opiskelijakämppä;)

Helmiinalle nyt paljon plussasäteitä, millos sen plussan pitäs ilmaantua?:)toivottavasti ilmaantuu kans!Mä ainakin pidän peukkuja. Mulla ois kans täs nyt oletetut ovulaatiopäivät käsillä.Ei oo puuhasteltu kun kp9 ja saa nähä millon tässä ehtii/jaksaa:)

Häät on 1.7, joten onhan niihin vielä aikaa kun ne on sellaset epätyypilliset häät. Pidetään miehen vanhempien kotona eikä oo mitään kaasoja, polttareita, kirkkovihkimistä ym...vaan sellanen meidän näkönen suht pienimuotoinen juhla. Suvussa on pappi niin kaikki hoituu ihan perheporukalla..tai siis on sinne n. 80 vierasta tulossa, mutta nekin oikeestaan vaan ihan lähimmät sukulaiset ja ystävät(miehellä iso suku....) Ja mitään ei olla vielä tehty:)Paitsi ostettu mun puku Marimekosta ja sit oon tilannu kampaajan ja meikin...että kyllä tässä vähän hoppu saattaa tulla:) Onneks meijän äiti on niin täysillä mukana tässä ja anoppi kans että hommat hoituu kyllä!

Mites kathy ne terolutit, ni onks se niin että niitä otetaan kierron alussa?Eli sullakin ois ovis käsillä kohta mikäli ilmaantuu?Mä toivon että sulla käy yhtä hyvä tuuri kun sillä mun kaverilla joka tuli ekasta terokuurista raskaaks ja nyt sylissä kohta kolme kuukautinen poika:)Nyt on pakko ruveta tekemään yhtä tutkimusta jonka pitäs olla iltapäivällä suht valmis ja multa puuttuu edelleen puolet sivumäärästä...

Plussasäteitä!!

Taas tulee kukuttua näin aikasin hereillä vaikka olis vapaapäiviä viä tiedossa monta eli siis vasta ens viikolla vasta töihin. jotenkin siinä vaan herää, kun mies lähtee töihin seittemän aikaa ja sen jälkeen ei sitten nukuta yhtään, sitten on illalla ihan väsynyt ennen yheksää.

Terolutien syömisen aloitin vikko sitten maanantaina ja huomenna olis sitten viimeinen pilleri. Saa nähdä tuleeko menkat, jolloin voi syödä uuden kuurin noita pillereitä. Tosin vielä parempaa olis, jos ilmeistyis se kauan odotettu plussa. Mutta saa nähdä. Naistentautien polille sain jo ajan ja se on torstaina 4.5, joten jos ei raskautumista ennen sitä tapahdu, niin sinne sitten selvitteleen asioita. Eli tämmöstä tänne.

Lopuksi aattelin ihan mielenkiinnosta kysellä miten asutte, siis kerros-, rivi- pari- vai omakotitalossa. Me asutaan tällä hetkellä kerrostalo kolmiossa, mutta syksyllä olis muutto rivitalo neliöön.

Palaillaan. Ja paljon plussasäteitä toivottelen meille kaikille!

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat