Vierailija

alavatsa kauan? Mulla laitettiin tänään ja ny maha niin kipe' , oikein sellasta menkkamaista juilimista. OOn jo ottanu pari panadolia ja silti kipeä.

Kommentit (7)

Pikkasen ehkä oli silloin laittopäivänä, mutta ei mun tarvinnut edes särkylääkkeitä ottaa. Eli en oikeestaan ole ollut kipeänä. Oisko sulla mennyt joku laitossa pieleen? Mulle lääkäri sanoi, että jos tulee kipeäksi, niin pitää ottaa yhteyttä tk:een.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Vierailija:

Lainaus:

Otettiin vastikään pois ja olen tosi iloinen kun sain takas HALUT ja huomasin ettei pimppikään enää tuoksahda, IHANAA! Oli sen verran kamala vehje toi hormonikierukka: haluttomuus, finnit, painonnousu, mielialan vaihtelut, päänsäryt, pitkittyneet kuukautiset (12 pv) ja tosiaan (luulin vanhuuttani haisevani) alapään tuoksut ja pohjanpahnimmaisena kohdunulkopuolinen raskaus...

No halut mulla ei kyllä ole muuttuneet miksikään =D. Eikä ole milialat vaihdelleet, päänsärkyäkään ei ole ollut. Pitkittyneisiin kk en osaa sanoa, kun ei ole oikein vuoto vielä loppunut (alkoi viikko laiton jälkeen ja vieläkin vuotaa... laitosta on n. 2 kk). Tuota alapään tuoksahtelua olen ihmetellyt ja luulin, että mulla on joku tulehdus. Mutta selvispähän sekin nyt, et johtuu kierukasta. Kävin tässä ultrattavana, kun tuli alapäästä muutaman kerran sellaisia aivan kuin kalvon palasia... no mitään vikaa ei löytynyt, kierukkakin oli hyvin paikoillaan. Mutta löytyi sitten kaksi kohtalaisen isoa kystaa... Lääkäri totesi siihen, että jostain syystä tuo hormonikierukka aiheuttaa joillekin kystia. Joudun 3-4kk päästä käymään kontrollissa ovatko häipyneet...

Minulla toinen hormonikierukka jo käytössä. Uusin laitettiin tammikuussa ja vain eka päivänä oli jännää " jomottelua" , mutta ei sen jälkeen. Vuodotkaan eivät ole olleet ongelma. Halut taas paranivat. Jouduin olemaan reilun kuukauden ilman ehkäisyä ja kyllä raskauden pelko vie kaikki halut!

Otettiin vastikään pois ja olen tosi iloinen kun sain takas HALUT ja huomasin ettei pimppikään enää tuoksahda, IHANAA! Oli sen verran kamala vehje toi hormonikierukka: haluttomuus, finnit, painonnousu, mielialan vaihtelut, päänsäryt, pitkittyneet kuukautiset (12 pv) ja tosiaan (luulin vanhuuttani haisevani) alapään tuoksut ja pohjanpahnimmaisena kohdunulkopuolinen raskaus...

Kohtu supisteli oikein urakalla, eli tosi kovat ' menkkakivut' , siis samalla lailla sattui.

Ota reilusti särkylääkettä, esim. 800 mg ibuprofeenia, niin eiköhän helpota.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat