Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Minä en oikeastaan, ihan siksikin, kun kaikki luulevat minua suunnilleen 15-vuotiaaksi, joten kaljuuntuva mies tekisi meistä niin epäsuhdan pariskunnan.

Sivut

Kommentit (27)

olenhan itsekin kaljuuntuva nainen. En tosin usko että yksikään mies voisi kiinnostua kaljuuntuvasta naisesta :( Ja kaljuuntuvalla miehellä on enemmän mieshormoneita, joten sängyssäkin olisi enemmän vipinää! ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Miksi ei? Mun mies oli alkanu kaljuuntua kun seurusteltiin ja nyt se on enemmän kalju. Mutta koskaan ei se oo häirinny, paremma näkönen ilman tukkaa.

Vaikka olen jo 25-vuotias! YLEENSÄ kaljuuntuvat miehet näyttävät ikäistään vanhemmilta, joten siinäpä se taas olisi muille ihmisille lisää ihmettelyn aihetta, knu 15-vuotias (oikeasti 25) kulkee 35-vuotiaan (oikeasti 25-vuotiaan kaljuuntuvan) kanssa.

t. ap

Ei mun mies ainakaan vanhalta näytä vaikka onkin kaljuksi päänsä ajellu eikä hänellä ikääkään ole kuin 25-vuotta :)

Joillain se kaljuuntuminen alkaa tosi nuorena.

MIKSI näytät 15-vuotiaalta? Kiinnitä huomiota pukeutumiseen, meikkiin ja kampaukseen, niin et varmasti näytä.

MIKSI se haittaa sinua niin paljon, jos sinun luullaan seurustelevan vanhemman miehen kanssa?

Ehkä te ette tiedä millaista on kun on 25-vuotias ja luullaan alaikäiseksi! Voin sanoa, ettei tosiaankaan hauskaa! Esim. menin hakemaan kirjastokorttia niin minulta kysyttiin ikää! Ikäraja 15 vuotta, että saa ilman huoltajan allekirjoitusta. Taas hävetti siinä tilanteessa, kun jatkuvasti koko ajan kiinnitetään minun ikääni huomiota. Inhottavaa, että saa hoidettua omat asiansa vasta kamalan ihmettelyn jälkeen niin kuin tuo kirjastokorttikin.

Samoin kun olen esim. ulkoilemassa lasteni kanssa niin saatetaan kysyä, että isosiskokos se lapsia hoitaa jne. En todellakaan halua enää yhtään lisää ihmettelyä iästäni ja siksi en voisi kuvitella rakastuvani kaljuuntuvaan mieheen. Silloin varmaan kyseltäisiin, että isänkö kanssa olet kävelyllä jne.

t. ap

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat