Seuraa 

hämmästyin, että Venni onkin pojan nimi! Luulin muuta.

Mitäs mieltä olette?

Onko tytölle käyvä muoto sitten Venny. Mutta miten se mielestänne lausutaan i;llä vai y:llä?

Kommentit (4)

Niin, Venni on vakiintunut enemmän pojan ja Venny tytön nimeksi. Vennyn lukisin y:llä kyllä! Varmaan kuuluisin Venny oli taiteilja Venny Soldan -Brofelt, Juhani Ahon vaimo, jonka nimi käsittääkseni luettiin juuri y:llä. Siskollaan myös jännä nimi, Tilly, jos lausutaan y:llä. Kaunis nimi tuo Venny, jotenkin perinteisen ja vähän vanhahtavan kuuloinen, ja Venni taas sellainen reipas ja modernin kuuloinen, voisi olla Leevin ja Veetin velipoika.

Vrk:n mukaan Venni nimeä on kyllä annettu paljon enemmän pojille..

miehiä 234 ja naisia 63..

Miellän kyllä Vennin selkeästi pojaksi ja Vennyn tytöksi..

glemei

a_n_u:

Lainaus:

Nimeä on kyllä annettu paljon enemmän tytölle, mutta minä en miellä sitä selkeästi tytön nimeksi siltikään. Venny sen sijaan on minunkin mielikuvissani tyttö. Lausuisin nimen niin kuin se kirjoitetaan eli y:llä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

mä oon pitkään tätä palstaa seuraillu ja tämä pisti silmään :D no varmaan tiedättekin miksi! miun lapset on Venny Adalmina, Veino Einari, Väinö Helmeri ja Valma Valeria :)

Venny ja Venni on mahtavat ja kauniit nimet! suosittelen ;)

Nimeä on kyllä annettu paljon enemmän tytölle, mutta minä en miellä sitä selkeästi tytön nimeksi siltikään. Venny sen sijaan on minunkin mielikuvissani tyttö. Lausuisin nimen niin kuin se kirjoitetaan eli y:llä.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat