Vierailija

Minä olen saanut vuoden sisään yli 8000 euroa bonuksia. Ne on jaettu kahteen osaan, toinen maksetaan maaliskuussa ja toinen syyskuussa. Käteen jää vähän reilut 2000 euroa per kerta, yhteensä vuodessa noin vain reilut 4000 euroa, kiitos ystävämme verottajan. Tähän toki lisäksi normaali kuukausipalkka. Mielestäni olen ne rahat ansainnutkin.

Kun rehellisesti kertoo täällä niin heti huudetaan provoa. Toiset saa enemmän, toiset vähemmän ja jotkut ei ollenkaan. Such is life.

Kommentit (4)

Toisilla aloilla - enemmistössä työpaikkoja - ei bonuksia makseta, ansiot koostuvat sitten kuukausiliksasta ja lisistä.

Itselläni merkittävä osa palkasta tulee vuorolisistä.

Meillä mies sai viime vuonna erilaisia palkanlisiä (projektipalkkiota, bonuksia sun muita palkkioita) käteen reilut 10 000 eur.

Ja just äsken sai palkkansa lisänä vajaa 3000 eur käteen. Noista siis menee noin 50% veroa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

siihen nähden bonus on aina " ylimääräistä lisää" mutta ihan totta puhuakseni aina on kuitenkin joku tarkoitus mihin se käytetään. Olisikin ihanaa käyttää joskus se vaikka karibian risteilyyn tai muuhun itsensä hemmotteluun. Ehkäpä sitten joskus.....

Viimeinen puoli vuotta meni tosi hyvin ja mulle tuli maaliskuussa puolen vuoden bonuksia n 7500 euroa, toivottavasti syyskuussa saman verran, mutta luultavasti hieman vähemmän. Todellakin verottaja vaan pitää huolen, ettei noilla suuria juhlia pidetä. Tässä vaiheessa vuotta niistä menee 50% vaikka oliskin ottanut jo ennalta huomioon jonkinlaisen arvion niiden määrästä.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat