Vierailija

Siis ihan oikeasti tyhmään, kouluttamattomaan, hidasälyiseen. Jos hän olisi vaikka komea ja kiltti luonteeltaan.

Kommentit (13)

Miehelle oli tärkeää vain urheilu, mistään muusta ei tiennyt mitään. Siis ei esimerkiksi oikein tiennyt, miksi on kunnallisvaalit tai missä monet maat, esim. Kypros, sijaitsevat... Listaa voisi jatkaa loputtomiin. Aina jos hän sattui uutisia katsomaan, niin olisin saanut selittää hänelle aivan yksinkertaisetkin yleissivistykseen kuuluvat asiat. Oli vissiin taklattu vähän turhan monta kertaa päähän, kun ei oikein mikään asia myöskään mennyt perille.

Nykyinen mieheni on ihanan fiksu ja nopeaälyinen, onneksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Ajatelkaa, että tyyppi piti " aasinsiltaa" siltana jossa aasit kävelee?? Mietti vielä ääneen, että mikshän se on aasinsilta, ku pakkohan siitä on muidenkin kävellä.... Jne....

Mun mies on tosi tosi tyhmä. Ei osaa kieliä, ei tunne yksinkertaisiakaan sivistyssanoja, ei lue kirjoja, ei tunne historiaa, ei harrasta minkäälaista kulttuuria, jutut pyörii muutamien samojen typerien aiheiden ympärillä.

Mutta on kuitenkin kauhean kiinnostunut, kun kerron esim. historiasta (oma intohimoni), lähtee mielellään museoihin ja konsertteihin, oopperaan ja teatteriin mun kanssa ja katselee mun valitsemia filmejä.. Eli arvostan todella paljon, että haluaa kuitenkin tietää asioita.

Välillä sanon sille, että voi kuule, vaikka sulle ois tehty lobotomia, en huomais sun jutuissa mitään eroa:) ja raukka ei edes ymmärrä mitä se tarkoittaa:)

Ei hän nyt varsinaisesti ole tyhmä, mutta pinnallisempi kuin minä ja kiinnostuksen kohteet oli urheilussa, vaatteissa ja kavereissa. Poikamme on onneksi perinyt älynlahjat ja kiinnostuksen kohteet äidiltään : )

Minua on aina kiehtonut älykkäät miehet, älykäs mies vie jalat alta ja haastaa pohtimaan oikeasti mielenkiintoisa asioita elämässä.

Olen onnellinen nykyisen mieheni (nörtti) kainalossa..

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat