Seuraa 

Eli sain tänään tietää että minulla on leukanivelet kuluneet tasaisiksi ja leukanivelen välilevy luiskahtelee, joka sitten aiheuttaa kivun ja suun jumittamisen ja paukkeen ja rytinän.

Onko kellään ollut vastaavaa ja miten sitä on hoidettu vai jääkö ikuiseksi riesaksi..?

Kiitos etukäteen

Kommentit (4)

eli mulla on ollut jo parisen vuotta purentakisko öisin käytyössä vastaavanlaiseen vaivaan. Menin korvalääkärille ensin vihlovan korvakivun vuoksi ja sain sieltä lähetteen keskussairaalaan oikomishoitoon erikoistuneelle lääkärille. Sitä kautta sain purentakiskon, jota pidän ylähampaissa joka yö... Mulla on leukanivelten välilevyt rutistuneet ilmeisesti siksi, että puren hampaita yhteen nukkuessani. Seuraava hoito vaivaan on lääkärin mukaan leikkaus, jota jäin harkitsemaan viimeksi lääkärillä käydessäni. Leuan jäykkyys ja rusahtelu on helpottunut huomattavasti kiskon myötä, mutta joka päivä tunnen jumittuneisuutta leuassani :(

Saanko kysyä, että missä ja miten sinulla vaiva todettiin? Itselläni leuat rutisee niinkuin olisi hiekkaa välissä ja nyt vielä vauvan kantamisen ja niskan jumittamisen vuoksi on vaiva vain pahentunut...

Ikuinen " tekohammasriesa " öisin on mulla ainakin tiefossa, jos en leikkaukseen mene..

susanna3:

Lainaus:

Minulla myös leukanivelen välilevy pois paikoiltaan ja kulumaa. Yht' äkkiä eräänä aamuna herätessäni ei suu auennutkaan ja oli todella kipeä. Erikoishammaslääkäri hioi hampaita ja lähetti täällä Helsingin seudulla hierojalle, joka perehtynyt tälläisiin ongelmiin ja yllätys yllätys olen nyt kolme kertaa hieronnassa käynyt ja kipu on melkein kokonaan poissa!

Hammaslääkäri myös yhtenä vaihtoehtona esitti tuota purentakiskoa, mutta yritänpä ensin pärjätä näillä konsteilla.

Olen itsekin pk-seudulta, joten tuo hieroja kuullostaa kokeiltavalta vaihtoehdolta myös. Pääseekö sinne vain lähetteellä vai voiko mennä suoraan omin päin?

Minkä hintainen tuo hieroja on ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Minulla myös leukanivelen välilevy pois paikoiltaan ja kulumaa. Yht' äkkiä eräänä aamuna herätessäni ei suu auennutkaan ja oli todella kipeä. Erikoishammaslääkäri hioi hampaita ja lähetti täällä Helsingin seudulla hierojalle, joka perehtynyt tälläisiin ongelmiin ja yllätys yllätys olen nyt kolme kertaa hieronnassa käynyt ja kipu on melkein kokonaan poissa!

Hammaslääkäri myös yhtenä vaihtoehtona esitti tuota purentakiskoa, mutta yritänpä ensin pärjätä näillä konsteilla.

Itselläni oli lähete hierontaan, en tiedä onko se välttämätön. Paikka on Pasilassa, Suomen Urheiluhierojaopisto, kannattaa pyrkiä hierojalle, joka on erikoistunut purentaongelmien hoitoon. Maksaa 27e kerta, tunnin käynti, ja käyntejä yleensä tulee kymmenkunta.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat