Vierailija

Kommentit (11)

aamulla vielä viime tipassa mentiin muuttamaan mun ja kaason kampausaikoja ja järjestystä - kampaajan ehdotuksesta - ja mähän sitten olin koko ajan aikataulusta vähän jäljessä, ja paniikissa. loppujen lopuksi kaikki ehdittiin hyvin, mutta koko aamupäivän tosiaan olin vähän hädissäni kuinka siinä käy... : ( olisi pitänyt pitää kiinni omista tarkkaan mietityistä suunnitelmista, eikä antaa kampaajan sekoittaa niitä!

Nyt vain tuntuu, että meni vähän yli sen budjetin kanssa. Myytiin jälkeenpäin muutamia häälahjojakin, kun oli rahasta sitten niin tiukkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kampaaja oli suosituksista huolimatta ihan juntti ja mm. leikkasi vaivalla kasvattamani tukan aika poikatyyliseksi, vaikka olin toivonut omasta tyylistäni poikkeavaa, naisellisempaa lookia.

Olin vähän pettynyt kaasooni, joka järkkäsi aika naiivit ja huonot ohjelmat. Pelejä ja leikkejä oli liikaa ja niitä ei ollut kauhean tarkkaan (mun mielestä) mietitty... Mutta sitä saa mitä tilaa! Valitsin hänet itse ja annoin vapaat kädet. Luulin vaan saavani jotain muuta...

Kivat oli silti kemut, vaikka tällä hetkellä suunnittelisin varmaan jotain vähän toisenlaista.

Silloin olin niin vähään tyytyväinen. Nyt etsisin hienomman paikan ja hienommat tarjoomukset jne. En kyllä vieläkään liikaa haluaisi vouhottaa.

Mutta tärkeintä, että silloin oli mukavaa ja ennen kaikkea, että mies oli se oikea!

Käytettiin kaikki säästöt, että saatiin paras mahdollinen hääpaikka, hyvä bändi ja 150 hengelle kunnon ruoat ja juomat pitopalvelusta.

Nyt kun miettii, niin olisi niille rahoille ollut elämässä parempaakin käyttöä.

Kaverini teki sen, mutta se oli kuin mikäkin teltta. Olin liian arka sanomaan (siks oiskin kannattanut olla joku ammattilainen jolta voi vaatia tulosta) eikä aikaakaan ollut mitenkään liikaa.

Mut ihanat häät oli ja ihana on mies...

Lupasivat järkätä ohjelmaa, mutta sitä ei sitten oikein ollutkaan -> tunnelma melko vaivaantunut ja vierailla näytti olevan tylsää.

Olisi pitänyt luottaa vaistoihin ja mennä naimisiin maistraatissa parin todistajan kera, en ole " perinteinen" nainen muutenkaan enkä siis kokenut hääpäivänä mitään liikuttavia onnen huumia tai edelleenkään muistele sitä elämäni mahtavimpana päivänä. Paljon mahtavampaa on arki mieheni kanssa.

selviteltiin, bändi oli yksinkertaisesti tehnyt oharit (oli niin kiire kuulemma, ja tullut jotain sairastumisia joita piti tuurata jne...!) Kiva juttu... No, sitten sieltä ohjelmatoimistosta paniikissa jonkun lähettivät paikalla, no, soittihan se, mutta ei ollut mitä oltiin haluttu :-((. Eipä laskua tarvinnut maksaa, mutta harmitti silti aika vietävästi.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat