Seuraa 

Niin, kuinka moni nukkuu? Sitähän kaikki toitottaa, että pitää nukkua aina kun lapsi nukkuu. Itse en osaa nukkua kun tuntuu et pitää tehdä kaikenlaisia kotitöitä. Syödäkkin pitäis.. Välillä kun oikeen laiskottaa niin heittäydyn sohvalle ja luen lehtiä. Uni kyl jää aika vähiin vuorokaudessa.

Kommentit (13)

Olen freelanceri ja mulla ei ole ollut äitiyslomaa ollenkaan. Lokakuussa kun vaavi oli 2 kk, aloitin työt, ja niitä on kestänyt tähän asti - ja vaavi nukkuu päiväunia yleensä 2 x 1 h tai 3 x 0,5 h päivässä, joten aikaa ei liiemmin ole ollut! Kun tämänhetkinen projekti loppuu , niin olen luvannut itselleni pitää vähän lomaakin...

Aamuisin yleensä tuijotan nauhalta lempisarjoja, kun niitä ei illalla saa katsoa. Päivällä teen kotitöitä, luen tai lähden tytsyn kanssa ulkoilemaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Se oli helppoo aikaa eikä yhtään väsyttänyt. Tänä päivänä olen netissä tai pälätän puhelimessa tai nukun, jos esikoinen ja kuopus yhtaikaan päiväunilla: erittäin harvinaista herkkua nykyään.

Kotitöitä teen, kun mies on kotona ja/tai lasten ollessa hereillä.

kotitöitä teen, olen netissä, teen käsitöitä tai luen lehtiä. Pikkumies meillä nukkuu niin hyvin että nukun samanlaisia unia kuin ennen lastakin. Isot siivot on melkein ainoat mitä tehdään miehen kanssa yhdessä, yleensä teen ruoankin siksi kun mies tulee kotiin...nyt tää kuulostaa jo ihan pöllöltä...kun meidän poika siis nukkuu niin paljon ja hyvin ja pitkiä unia kerralla niin en vaan osaa olla =)

Nukkumaan pääsee tosi harvoin kahden kanssa, kun eivät ne nuku koskaan samaan aikaan, tai sitten nukkuvat molemmat rattaissa ja itse olen samalla lenkillä tai pyörin kaupoilla.

käyn pitkillä vaunulenkeillä, nyt kevätsiivouksia (=kaappien siivoukset ei onnistu neidin ollessa hereillä), surffailen netissä, nukun jos nukuttaa tai luen lehtiä. Nyt on ehtinyt vähemmän kun neiti uniaan on vähentänyt. Jokin aika sitten nukku 3-4h putkeen ja vielä iltapäivällä/illasta 1-2h. Nyt 2x1,5-2,5h ja pienet tirsut illalla, niin ei enää niin paljon kerkee. Ikää neidillä on vasta 4,5kk ja noin pienillä päikkäreillä mennään.

T: Hertta

Olen päättänyt, etten tee kotitöitä silloin, mutta vähän on lipsunut. Ainakin suuritöisempiä ruokia olen tehnyt. Kirjoja olen viime aikoina lukenut käsittämättömän vähän - alun perin ajattelin että luen sitten kaikki rästihommat! - mutta sen sijaan olen kuntoillut. Vauva salille ja pyörän päälle! Lyhyen pilates-tunninkin voi hyvin vetää, mutta koko tunnin pituiset tunnit tekevät tiukkaa, vaikka hälläri olisikin mukav

na, alan olla levoton... Mutta kyllä vähän rundaamme jalankin, niin luonnossa kuin kaupungilla.

...ja toki roikun netissä :)

Tälle aamua olen tiskannut, imuroinut, viikannut pyykit, leiponut lihapasteijoita ja netti on ollut auki melki kokoajan. Välissä jutellut messengerissä... Ja tietty juonut kahvia!! Neiti nukkunut nyt 3 tuntia parvekkeella. Nukkuu päivällä aina ulkona. Iltapäiväunien aikaan käydään koiran kanssa lenkillä ja sen jälkeen laitan ruokaa jotta mies saa syödäkiseen kun tulee töistä. Onneksi neiti nukkuu hyvin niin pääsee myös käymään kaupungilla, kaupassa, kylässä jne tosi helposti. Vauva siis 2kk.

Missä kaikki useamman lapsen äidit ovat... Touhuan siis 2-vuotiaan tyttäreni kanssa vauvan nukkuessa päikkäreitä. Esikoisen ollessa päikkäreillä touhuan taas vauvan kanssa.

Nukkuminen olisi kyllä aivan loistohomma.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat