Seuraa 

yhden kirjoituksia??? En viitsinyt edes avata kun muistelin, että sillä nimimerkillä on ollut ennenkin ihme juttuja. hohoijaa, taitaa olla yksipuhelua se palsta täynnä.

Kommentit (5)

kyllä siellä on joskus aika sairaitakin juttuja mutta joskus ihan fiksujakin juttuja!

Sinne ei tarvitse mennä omalla tunnuksella joten kaikki kirjoittamasi jutut näkyvät Vierailija-nimimerkillä, kuten kaikkien muidenkin.

Jotkut jutut on hiukan sisäpiirijuttuja johtuen siitä että tällaiset kuten minä on käyneet siellä vuosia. Äkkiä niistä pääsee perille!

Mukavinta palstassa on se, että siellä saa tietää mitä ihmiset ihan oikeasti ajattelevat, eikä mitä he sanovat ajattelevansa ;)

En ollut ennen käynytkään, joten en tiedä mikä siellä yleensä on meininki. Kun katsoin, niin kaikki viestit mitä kone ekalla sivulla näytti oli vieralija-nimimerkillä... se vähän ihmetytti. No, hyvä kuulla, että siellä on tavallistakin väkeä... :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Ainakin päätellen siitä että jokin avaus saattaa olla avattu vaikka tuhat kertaa. Jaksaisiko joku tosiaan tehdä niin itsekseen? Ja vastata itselleen kaikissa niissä tuhansissa aloituksissa?

Enpä usko. Itse viihdyn av:llä, johtuen siitä että olen niin outo ihminen :)

Tervetuloa kokeilemaan!

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat