Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Apua kaivataan kipeästi!

Tilanteeni on tämä:

Reilu kolme viikkoa sitten niskani meni pahasti jumiin. Jokin lihas painaa niskasta olkavarteen menevää hermoa niin että hauislihaskin on jumissa ja erittäin kipeä.

Olen saanut fysioterapiaa nyt viisi kertaa, hoitoina on annettu ultraääntä ja sähköimpulsseja niskan lihaksiin. Hoito vaikuttaa n. kellon ympäri, sitten kipu on ennallaan.

Lääkehoitona minulla on Voltaren 75mg, panacod pore ja Diapam 5mg. Tänään sain niskaan puudutuksen. Auttoi aikansa.

Niska on röntgen kuvattu, ei mitään ihmeellistä, ainoastaan ikäiselleni sopivaa kulumaa.

Nyt tuntuu ettei mikään auta. Siksi kyselen että olisiko vaikka jostain jäsenkorjauksesta, vyöhyketerapiasta tai osteopatiasta hyötyä? Tai mistä tahansa! Fysioterapeutti ei ole vielä suostunut hieromaan, koska tulehdus on liian paha kestääkseen käsittelyä.

Kertokaa vinkkejä jos tiedätte!

*tippa linssissä pyytelee ja kiittää jos joku tietää*

Kommentit (1)

tai ehkä kokeilisin akupunktiota, jota en tosin ole koskaan kokeillut. Itse suosin Rosen-terapiaa, mutta jos kivut ovat tuota luokkaa, niin se taitaa olla liian pehmeä hoitomuoto.

Minusta fysioterapeutit ovat ihan huuhaa-juttuja. En ole koskaan saanut apua tk:n fysioterapiasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat