Seuraa 

Esim. käsikäyttöisistä Ainu (19¿) vs. Emma (15¿), onko kokemuksia? Entä sähkökäyttöisistä? (Kannattaako satsata?)

Sivut

Kommentit (17)

Ehdottomasti sähkökäyttöinen koska lypsän vähintään 4 krt päivässä kun tyttö ei ime suoraan rinnasta. Menee 5-15 min kun molemmat rinnat tyhjät. Ainoa miinus kova hurina, mutta siihenkin tottuu.

Huuhtelen osat kylmällä vedellä käytön jälkeen ja kerran päivässä pesen pesuaineella ja keitän kiehuvassa vedessä 10min.

-Simbucca ja tyttö 6vko-

Vermeli:

Lainaus:

...aina sai olla putsaamassa osia jne. Käsin saa lypsettyä paljon helpommin!

Mutta nyt toiselle imetyskierrokselle ostin silti Aventin Isis pumpun huuto.netistä. Käyhän katsomassa, voit löytää edullisesti hyvän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

johon olen kyllä ollut erittäin tyytyväinen. Kolmas " imetyskausi" alkoi juuri kuopuksen synnyttyä.

Aikoinaan ostaessani pumppua aprikoin sähköisen ja Aventin välillä. Lastentarvikekaupan myyjä suositteli Aventin pumppua, kertoi saaneensa itse siitä eniten positiivista palautetta.

Minulla on avent isis-pumppu ja olen tosiaankin tykännyt!

Sillä pumppaamiseen ei tarvitse kuin yhden käden ja vaikka pumppausvoimakkuuden säätämiseen ei ole mitään varsinaista " säädintä" , niin oma käsi on se paras " säädin" . Pumppu on ehdottomasti hintansa arvoinen :)

Mahtaako tuo Avent Isis olla suht samanlainen kuin tuo Emman pumppu, sekin oli sellainen yhdellä kädellä käytettävä ja olin jo ostamassa, mutta mietitytti se, kun ei ollut imuvoimakkuuden säätöä; tai siis luki, että säätää " automaattisesti" imuvoimakkuuden. Niin jäi sitten ostamatta. Mistä olette pumppunne ostaneet? Toisella palstalla joku arveli, että voisi löytyä CM:stäkin?

summersnow

Siis osien puhdistus on mun mielestä ihan helppoa ja ne voi pestä koneessakin. Siinä ei kovin montaa osaa onneksi olekaan, eikä mitään harmillisia tiivisterenkaita missään. Pumppu on sama kuin käsikäyttöinenkin, mutta sen mäntäsysteemin tilalle vain tulee se " moottorihomma" . (Ainun sivuilla on kuva siitä käsikäyttöisestä.) Osat on helppo liittää toisiinsa, eikä ne voi mennä väärin.

jokatapauksessa, vai onko siitä sekä käsi- että sähkökäyttöinen versio? Toimiiko ihan verkkovirralla? Mihin hintaan olette ostaneet ja mistä? Mihin hintaan sä ostit, Simbucca? (ilmeisesti aika tuore hankinta vauvan iästä päätellen)

Kuulostaa toimivan hyvin, jos pelkällä lypsämisellä saa maidon talteen.

Simbucca:

[quote]

Ehdottomasti sähkökäyttöinen koska lypsän vähintään 4 krt päivässä kun tyttö ei ime suoraan rinnasta. Menee 5-15 min kun molemmat rinnat tyhjät.

jos nyt oikein ymmärsin, niin sun Ainun sähkökäyttöinen maksanut n.50-60¿, mut mä näin Prismassa n.80¿ maksavan. Ois luullu, et siellä suht edullista. No, pitää katella lastentarvikeliikkeistäkin ja vertailla. Kiitos vinkeistä. Kiva olisi kuulla myös siitä Avent Isiksestä vielä tarkemmin joltakulta, millainen on, ja muista vaihtoehdoista.

Kahden lapsen kanssa olen pumppua käyttänyt ja on ollut ehdottomasti hintansa väärti. Minulle tuota pumppua suositteli muutama kätilö synnytysosastolla, kun kysyin heidän mielipidettään. Äitini kävi pumpun ostamassa silloin jostain lastentarvikeliikkeestä, mutta olen nähnyt niitä kyllä ihan Cittarissakin.

Juuri kuukausi sitten pumppasin tissit tyhjäksi muutamaan kertaan, kun olin kaasoilemassa polttarireissulla. Kolmisen desiä sain irti vartissa, joten nopeasti toimi. Nyt sama homma on edessä häissä viikonloppuna ja ahdistaisi suunnattomasti hoitaa tyhjennykset yleisessä vessassa, ellei olisi täyttä luottamusta härveliä kohtaan. :)

Plussana vielä ton pumpun osalta on se, että Aventin tuttipullot ovat oman kokemukseni mukaan parhaat. Meillä ainakin molemmat lapset ovat juoneet niistä tarvittaessa todella hyvin ilman sen kummempia harjoitteluja, vaikka muuten ovat olleet molemmat täysimetyksellä.

Muuntajassa normaali euroliitin (siis se lituska) eli ei tarvi maadoitustakaan. Johtoa noin 1,5m. Johto kiinni " moottoriin" , jossa on paikka myös pattereille, eli jos ei ole verkkovirtaa saatavilla voi käyttää myös pattereilla. Jonkinverran saa imutehoa säädettyä. Ja pumpun mukana tulee yksi pullo, mutta normaalit ainun pullot sopii myös pumppuun samoin kuin äippäpakkauksen (ainakin 05) pullo.

Rontsukka

Rontsukka jo vastasikin sulle. Mä ostin stockalta, mutta saa vissiin cittarista ja prismastakin.

Hinta n.58-68¿ (apteekissa kallein).

Se olikin ainun sähkökäyttöinen! Avent isis merkillä on vissiin ainoastaan käsikäyttöinen.

Tosi tyytyväinen oon ollut. Tyttö kun ei osaa imeä rinnasta niin näin pystyn pullosta syöttämään omaa maitoa.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat