Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

matseihin tulevat innokkaina...kyl ärsyttää...Muilla näin? On niin väärin näitä muita poikia kohtaan. Mut kuulemma nyt kesäksi alkaa se sääntö että " se joka treenaa pelaa myös eniten matseissa" , hyvä näin.

Kommentit (10)

Enhän minä ole ollut eri mieltä ap:n kanssa, minusta on hyvä, että treenata pitää.

Otsikossanikin sanoin, että NOJAA, TOISAALTA. Eli halusin vain tuoda esiin sen, että on siinä kaikki pelaa-systeemissä hyväkin puolensa, ettei suosikkijärjestelmän mukaan tai liian veren maku suussa aleta jo natiaisia peluuttaa.

Pöh teidän kanssanne.

-5-

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Näille lintsareille sopisi varmasti paremmin jokin yksilölaji (jolloin todellinen harrastusintokin näkyisi selvemmin), sillä joukkuepelaaja ottaa aina vastuuta koko joukkueesta. Sinänsä kaikki pelaa -systeemi on hieno idea. Muistutan kuitenkin siitä, että monella lapsella on kaksi harrastusta, tai useampikin, joiden harjoitusajat menevät päällekkäin. Meidän lapsemme tapauksessa asia on ratkaistu siten, että sitä lajia painotetaan, jonka kausi on virallisesti käynnissä.

Itse en ole pelannut fudista, mutta läheltä olen seurannut tilannetta, jossa pieniä poikia nöyryytetään vuodesta toiseen vilttiketjussa, kun eivät ole valmentajan mielestä tarpeeksi hyviä.

Siis haloo! HAUSKANPIDOSTAHAN siinä nyt pienillä lapsilla on kyse, eikä siinä pidä verenmaku suussa peluuttaa pelkästään hyviä pelaajia. Menee vähemmästäkin lapsilla maku koko hommaan.

tapauksessa niitä pelejä. Mun mielestä nuo harrastukset kivuuden lisäksi kasvattaa lapsia mm. sosiaalisuuteen ja myöskin siihen, että asioiden eteen on tehtävä töitä. Siis jotta pääsee peliin, niin on käytävä myös harjoituksissa. Tämän olisi mielestäni koskettava niin hyviä kuin huonoja pelajia.

t. 2

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat