Vierailija

Onko innostanut liikkumaan enemmän?

Mihin askelmäärään pyrit päivittäin?

Kommentit (4)

onhan tämä ihan kiva lelu mutta suurin innostus on jo viikossa mennyt ohi enkä enää jaksa niin tiuhaan seurata askelten kertymistä.

siinä mielessä askelmittari on kyllä ollut tosi hyvä että olen konkreettisesti huomannut ettei pelkkä arkiliikunta riitä vaan on pakko käydä lenkillä tai jumpassa jotta saa tarvittavat 10 000 askelta päivässä täyteen (tämä on kuulemma suositus).

esim. tänään oltiin koko päivä kotona kun keskimmäinen on oksennustaudissa ja koko päivän aikana askeleita kertyi vain 2000 sisällä. kävin illalla reilun puolen tunnin sauvakävelyllä ja nyt on mittarissa askeleita 7251. jos oltaisiin käyty aamupäivällä normaaliin tapaan leikkipuistossa ja kaupassa niin siitä olisi tullut 2000-3000 askelta ja silloin päivän saldo olisi jo 10 000 askeleen tienoilla.

nuo on aika tyypillisiä lukemia mitä olen saanut, jos on vain pelkkä arkiliikunta niin askeleet on jääneet sinne 6000-8000 paikkeille ja jos olen käynyt jumpassa tai sauvakävelyllä niin sitten on tullut 9500-12 000 askelta.

meinasin ensiksi että ostaisin oman askelmittarin mutta kun nyt olen näitä askeleitani mittaillut niin enpä taida ostaakaan. suht samalla lailla kun liikun niin osaan jo arvioida kohtalaisen hyvin kuinka paljon on tullut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat