Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Olisko teillä tietoa paljonko maksaa vesieristyksen teetättäminen ammattilaisella pieneen kylppäriin? Loput, siis laatoitus ym tehdään itse.

Tilanne on se, että kylppärissä amme ja se halutaan pois ja sen alla ei tod näk vesieristys eikä varmaan muuallakaan kylppärissä.

Ajattelin ensin kysäistä täältä kun täällä löytyy rakentajia ja remontoijia, joilla varmasti on kokemusta.

Kiitos jo etukäteen.

Kommentit (8)

viper:

Lainaus:

Ihan vaan tiedoksi, että nykyään kosteiden tilojen vesieristeitä ei saa tehdä itse vaan se on teettettävä vesieristetyösertifikaatin omaavalla henkilöllä joka ottaa myös vastuun työn jäljestä.

Hellu33:

Lainaus:

Vesieriste on pensselillä seiniin vedettävää möhnää joka maksaa n. 100e/purkki. Nurkkiin ja putkien läpivientikohtiin laitetaan nauhat.

Laatoituksen voimme tehdä itse mutta vesieristyksen on teetettävä ns ammattilaisella.

Kiitos kaikille vastaajille mutta meille selvisi jo että siinä kylppärissä on tehty remontti 2 vuotta sitten ja sen myötä myös vesieristys.

Ihan vaan tiedoksi, että nykyään kosteiden tilojen vesieristeitä ei saa tehdä itse vaan se on teettettävä vesieristetyösertifikaatin omaavalla henkilöllä joka ottaa myös vastuun työn jäljestä.

Hellu33:

Lainaus:

Vesieriste on pensselillä seiniin vedettävää möhnää joka maksaa n. 100e/purkki. Nurkkiin ja putkien läpivientikohtiin laitetaan nauhat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

niin kannattaa kuitenkin ottaa isännöitsijä sitä valvomaan ja valokuvata kaikki työvaiheet ja säästää käytettyjen aineiden kuitit yms., niin ei myöhemmin sitten tule epäselvyyttä korvausvastuista, jos jotain sattuu.

Alettam:

Lainaus:

Vielä arvioasteella eli vaikea sanoa, mitä lopulta tulee olemaan..

Saako kysyä mitä kaikkea siihen teidän 1000 sisältyy? Siis mitkä työt? Pelkkä vesieristyksen tekeminen?

Eli väärää tietoa joku jakoi. Kuka tahansa voi tehdä vesieristyksensä itse. Se on sitten toinen juttu kannattaako, vastuu on aika suuri ja pitkäaikainen. Rakentaja.fi sivustolla vaikka voi käydä kyselemässä, osaavat antaa sielä suuntaa-antavia hinta-arvioitakin.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat