Vierailija

Miten voi olla mahdollista et kaikki ottaa postikuluja niin erilailla?? Siinä missä muut lähettää vauvan mekon 1.40e postimaksulla eräskin pyytää yli 5e...aikamoinen ero.

Uskaltaako noista pk vihjata et vois lähettää halvallakin vai loukkaantuuko nämä myyjät?

Mutta myyjähän määrää...

Kommentit (9)

Näkeehän vastaanottaja sen summan siitä paketista enkä kehtais ottaa eri summaa....

Luulin tosiaan että tämä on kaikkien tapana.

Olen jopa palauttanut huutajan tilille erotuksen summasta jos postimaksu onkin ollut halvempi mitä oon ilmoittanut etukäteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mutta kuten sanoit myyjä määrää. Eli jotkut ottaa POSTITUSkulut eli laskee siihen myös esim. bensakuluja, kirjekuoren tms. ja toiset ottaa vain POSTIkulut. Ite otan vain postikulut ja käytän Helposti-kuoria silloin kun voin. Mutta tosiaan ne pitää ostaa 20 kpl erissä, joten Helposti-kuoren käyttöä ei voi vaatia myyjältä, joka myy vain muutamia tuotteita, mutta jos on kymmeniä tuotteita niin vois silloin ehdottaa sitäkin, koska niitä voi tilata myös netin kautta jos ei postiin halua mennä.

Entäpä kirjat?

Itse laitan vaatteita tavallisissa isoissa kuorissa ja maksua menee se 1.40e...en siis läheskään aina helposti-kuoria. ap

(ja tässä esimerkki tapauksessa kyse on todella pienestä vaatteesta, miten sen voi saada menemään maksikirjenä=0

Postihan laskuttaa yllättävän paljon, jos pakettina joutuu laittamaan. Maksikirjeenäkään lähettäminen ei ole kovinkaan halpaa. Ja siihen vielä painorajat. Ei kovin halvalla saa. Ja jos postiin on pitempi matka, tulee kuluja siitäkin.

Voihan sitä pyytää mitä vain, mutta toisen ei ole siihen pakko suostua.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat