Seuraa 

Apua. Viime kesäksi löysin kirpparilta (nyt 2-vuotiaalle) tosi söpön Nalle Puh-lippikseni. Siinä oli Puhin naama ja korvat, aivan älyttömän söpö!

Eli tietääkö kukaan ihana pelastava enkeli missä mahdollisesti moisia ihanuuksia myydään...? Asumme Turussa, jossa ei ole Disney-putiikkia käsittääkseni missään.

Kävin noilla suomalaisilla Disney-sivuilla, jopa rekisteröidyinkin, mutta sivut eivät toimi! Ja kesä tulee pian = )

Tietoa janoava Anniina

Kommentit (2)

sivuilta www.disney.fi Siellä on otsako " viihde" jonka alla on otsake " disneystore" . Sitten tulee sellainen sivu missä on iso mikkihiiri reunassa ja paljon tekstiä niin klikkaa siihen ensimmäiseen " napsauta tätä" painikkeeseen niin pääset disneystoreen. Olen itse käynyt siellä ja ostanut lapsille leluja. Maksuvälineenä käy luottokortti, visa tai masteri.

Finnwearilla on ollut jotain Nalle Puh-aiheisia vaatteita. H&M:n vaatteissa (kaupassa, en tiedä postimyynnistä) on ollut ainakin paljon Disney-aiheisia, joulun alla ostin juuri Nalle Puh-fleecen ja mekon 2-vuotiaalle tytölle. Myös Minni-hiirtä olen nähnyt tarjolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat