Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Laitan tämän vielä tänne, kun terveysosastolla hiljaisempaa.

Eli proteiinijauhepussissa lukee " ei suositella raskauden ja imetyksen aikana" . Sisältää heraproteiinia, aromeja, aspartaamia. Tuollaista Evolution whey 2, suklaanmakuista. Miksihän ei saisi syödä, onko se tuo aspartaami? Jos olette käyttäneet proteiinijauhetta raskauden aikana, mitä tuotteita? Itse olen tottunut aamulla juomaan proteiinidrinkin. Pitää nälkää hyvin.

Kommentit (5)

Minulle sanottiin neuvolassa, että soija-pohjaisia ei suositella. (en tiedä syytä)

Itse olen salitreenin jälkeen juonut Fast:n Whey -heraproteiinijauhetta, näytin tämän tuoteselostetta lekurillekin, eikä nähnyt siinä mitään sellaista mikä voisi olla haitallista.

Muistutteli vaan, että tuotetta ei saa käytää aterioita korvaavana, vaan juuri lisäravinteena....

...suosittelen. Vaikka olisi " tutkittu" protsku yllätyksiä saattaa löytyä mm. jäänteitä hormoneista. Itse en missään tapauksessa käyttäisi.

nimimerkillä kokemusta on..

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kannattako kuitenkin ehkä kysyä vielä asiaa omalta lääkäriltä, muakin kiinnostaisi kyllä toinen mielipide asiasta.

Oletko kokeillut tehdä tehosekoittimessa protskudrinkkejä rahkasta? Esim rahkaa, marjoja, maitoa? Tai rahkaa, banaania, kaakaojauhetta, maitoa....? Luulen että sokerikin on parempi kuin makeutusaineet.

Kaikki energiajuomat, protskut ja hiilarit sisältävät tutkimattomia lisäaineita, joita ei suositella raskauden aikana. Lisäksi kaikissa noissa yleensä jopa A- vitamiinia, jota siis sikiön pitää välttää.

Mulla oli kans vaikee jättää kaikki totutut lisäravinteet pois, mutta noudata ihmeessä pakkauksen ohjeita, ei ne siinä turhaan ole!

rv 40+ 6

kaikki mahdolliset aineet eivät välttämättä näy tuoteselosteessa. Esim. näitä aineita voidaan tuotantovaiheessa käsitellä samoilla linjoilla aivan eri aineiden kanssa.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat