Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Mulla meneillään 25 raskausviikko. Vauvan liikeet olen tuntenut n. rv 17 alkaen, odotan toista lasta. Ultran mukaan tyttö tulossa. Mutta. vauva on ihan super rauhallinen, potkut tuntuvat heikoilta ja enmpi on sellaista möyrimistä, jos sitäkään. Usein menee tunteja, etten tunn mitään. Jos hölskytän masua, saan vastaukseksi ehkä yhden pienen potkaisun. Siinä kaikki.

Muutaman uÄ:n mukaan vauva on perätilassa, jalat olkapäillä. En tiedä, onko enää. Vaikuttaisiko tämä asiaan?

Olen vähän ihmeissäni, koska esikoisesta (poika) sain sen verran mojovia iskuja alusta alkaen, ettei ollut epäilystäkään, että vauvalla oli kaikki ok.

Onko kellään ollut tosi iisiä tyyppiä kohdussa, loppuun saakka? ja silti ollut ihan normaali/terve vauva?

Kiitos...

Kommentit (6)

Useampaan kertaan kävin neuvolassa kuunteluttamassa sykkeitä, kun plekäsin, ettei ole enää edes elossa. Vaan terve tyttö syntyi ja oli myös vauvana hyvin rauhallinen ja tyytyväinen, nk. helppo vauva.

Mulla itellä viikoja 37+ ja poika tulossa, ja täällä kyllä sellaset möyrimiset vähän väliä että huh huh... Ja varsinkin näin iltaisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

pysähtyä katsomaan ja tunnustelemaan..... pari kertaa/pv vähän mylläs hiljaksiin,....... nyt ei ton 1v2kk perässä pysy millään ja energiaa riittä vaikka muille jakaa..... tais keräillä voimia =)

Nyt on toinen tulossa rv22 ja vasta pari viikkoa on tuntunu jotain potkun tapaisia... ehkä hiukan useammin liikuskelee kuin isoveljensä =)

rv 23 menossa. Vauva ei juurikaan potki möyrii vaan ja vatsaan ei ole edes tullut viivaa niin kuin kahdessa edellisessä raskaudessa joista kummastakin sain pojan. Jos se vaikka sitten olis tyttö kun on noin rauhallinen.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat