Vierailija

Huomasin että nokkamukissa oli vielä rippeet kokiksesta ja vähänkö otin pulttia.

Kommentit (25)

Kyllähän lapsi on isän yhtä paljon kun äidinkin. Jotenkin vain aina se äiti sanoo mitä syödään milloin ja kénen kanssa. Mitä juodaan ja kuinka paljon.

Kyllä ne isätkin saa tehdä omia ratkaisuja.

Onko kukaan muuten kokeillut mitä tapahtuu irronneelle hampaalle jos sen laittaa kokikseen yöksi?! Ei löydy enää aamulla! Eli ei kantsi sillä liotella sellasen lapsen hampaita varsinkaan jolla hampaita puhkeamassa. Järkevä olet ap kun välität lapsesi hampaista ja olet kiinnostunut puolisos luotettavuudesta!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

tiedän usein parhaiten, mitä lasten kanssa kuuluu tehdä...ja jos joku liikaa neuvoo niin herne menee helposti nenuun, ei sille voi mitään.

Mutta yritän kumminkin muistaa että ei oo kivaa lasten isälläkään, jos aina tekee " väärin" ...

Ettekö ole vielä ymmärtäneet AV:n mammojen linjaa:

Täällä:

- Lapsen tekoon tarvitaan mies(jonka jälkeen miestä ei sitte mihinkään tarvitakkaan, paitti tuomaan rahaa taloon)

- Lapsi on vain äidin omaisuutta, koska isähän on täysin kykenemätön tekemään mitään päätöksiä lapsen hyväksi

- Ainoa oikea hoitaja lapselle on vain äiti. Äidin paikka on kotona 24h/vrk ja 7pvä/vko. Äidillä saa ensi kertaa vapaata olla kun lapsi täyttää 18v, jolloin isä voi viettää laatuaikaa lapsensa kanssa ilman äidin osaavaa huomaa.(Silloinkin on kyllä syytä olla mukana joku toinen vastuullisempi aikuinen)

- Kaikki yhteiset " sovitut linjat" päättää tietysti äiti, koska isä on verrattavissa holhouksen alaisuudessa olevaan henkilöön.

(Sitten vielä ihmetellään kun miehet ovat puhumattomia ja pussaamattomia hissukoita, joille ei enää seksikään maistu, mutta kukapa mies sitä nyt äitinsä kanssa punkkaan haluaisikaan!)

Ei oikeasti pidä paikkaansa, kokeilin itse parikymmentä vuotta sitten kun maitohammas lähti ja näitä juttuja liikkui.

Ja kannattaako todella vetää herne nenään jos lapsi juo vähän kokista? Siis todella kannattaako käyttää siihen energiaa niin paljon?

haittaa mitään?

Tuli vaan mieleen tuosta " sovituista linjoista" , että kuinkahan usein ne on yksipuolisia ne sopimukset? Siis että se kaikkitietävä äiti on sitä mieltä että ei limua ikinä, niin sitten se on oltava niin.

Tajuukohan kukaan, mitä mä ajan takaa...siis se lapsi on yhtä paljon isänkin, niin että jos isi antaa joskus limpsaa, niin mikä oikeus äidillä on vetää pultit siitä?

Isältään oli jäänyt kahvin " jämät" (about puol kupillista) mukiin ja kuinka ollakaan: tyttö kiipes pöydälle ja ryysti kahvit naamariin ennen kun kukaan ehti huomata. Myös limsaa on maistanu mutta siitä ei pidä. Ps. se kahvimuki oli noin kolmen desin vetoinen eli kahvia siinä oli 1-1,5 desiä.

Mutta mä olenkin avioeronnut, ja joudun laittamaan lapset isälleen ihan tosta noin vaan. En pääse katsomaan, mitä ne siellä puuhaavat. Voivat juoda limpsaa vaikka koko viikonlopun. Hyvin kuitenkin pärjäävät, joten mä otan ihan rennosti lapsivapaina hetkinä.

15

Onkohan linjat oikeasti sovittu yhdessä vai äidin sanelemia?

Ja hui kauhistus!!! Se lapsihan kertaheitolla kuolee siihen jos kokista on saanu maistaa.

Anteeksi vain,meillä juodaan kokista(2vuotias poika) päivässä tuttupullollisen ja olenkin ostanut sokeritonta nyt kun näyttää tykkäävän mutta juo se myös sokerillista limukkaa. Ja hampaat pestään aamua iltaa ja lapsi siihen kuole,voi vittu tosiaankin jotkut on niin vitun hysteerisiä!! ap kuulosti just siltä niinku isä olis joku vitun outo ilmiö,mitähän isi sanoo siihen jos äiti poikkeaa tavoista, varmaan läpsii vaan perseelle että hyvä mamma hyvä mamma=) Vitun huvittavaa

Itsekin olen välillä pysähtynyt miettimään mikä oikeus minulla on olla aina " oikeassa" , eli kun minä olen jotain mieltä niin miten niin se on pyhä totuus?

Meillä tosin molemmat vanhemmat osaa myöntää (lapselle ja toisilleenkin), että nyt äiti/isi oli väärässä. Vaikka äiti on tietenkin yleensä oikeassa :)

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat