Vierailija

Elän unelmieni miehen kanssa. Hänestä haaveilin koko ikäni ja kun vihdoin hänet sain olin maailman onnellisin ja sitä onnea jatkui ja olimme monen monta vuotta niin rakastuneita ja kiinni toisissamme. Nyt yhteiseloa takana 8 vuotta, kolme lasta ja elämä on muutenkin mallillaan. Asutaan ihanassa kodissa, tosin kaukana kaikista läheisistämme ja olo on toisinaan siksi aika yksinäistäkin, uudelle paikkakunnallemme en ole oikein koskaan asettunut elämään ja hieman ahdistaa jos tämä onkin lopullinen asuinpaikkamme. Mies viihtyy täällä hyvin, minä en, tai toisinaan ehkä paremmin, mutta kaipaan niin kovin takaisin kotiseudullemme. Nyt olen huomannut että haaveilen vähän väliä vanhoista poikaystävistäni, miksi ihmeessä??? Olisin jättänyt heidät kaikki heti jos vain olisin silloin ollut tietoinen miehestäni ja miksi ihmeessä näin monen vuoden kuluttua edes mietin heitä, onko tämmöinen normaalia?

Mielestäni meillä menee hyvin ja rakastan miestäni, hän on ihana isä lapsillemme ja kaikkea.

Miten saan ajatukset pois muista miehistä?

Kommentit (1)

vaan kaipaat takaisin tuttuun paikkaan!

yhdessä sitten teidän pitää päättää mitä haluatte, mutta jos et ole tyytyväinen pitää miehesi se ymmärtää ja miettiä vaihtoehtoja!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat