Seuraa 

Osaisiko joku sanoa hyvän vinkin päivärytmin säätelemiseen? Itse ajattelin aloittaa yöunien aikaistuksen jo nyt ja aikaistaa puolisen tuntia, toiset puoli tuntia sitten pikkuhiljaa kesämpänä. Miltäs kuulostaa? Ja entäs jos vauvaa ei hotsita minun rytmini eli siis miten tehdä se?

Kommentit (4)

Vauva on jo parisen viikkoa pyrkinyt aamulla tosi varhain ylös, hyvä jos kuuden jälkeen vielä tovin nukkus et äippäkin jaksais sit herätä... TÄnäänki herättiin puol7, tovi vielä sängyssä kupsotettiin ja tisuteltiin. Illalla vauva tosin käy unille vasta 9 jälkeen eli ens viikolla se on 10 jälkeen (nukkuu yöllä heräämättä 9h)!!! Päikkäreitä nukkuu kahdet, yhteensä n3h. Vauvalla ikää 10kk. Iltasin en oo aikasemmin sänkyyn muksua saanut kun ei oo väsy, en viiti taistella. Jos pian jäis toiset (pikku-unet) pois ni jos sit aikastus tuo yöunille meno. En tiijä saakohan tarpeeks unta ku nukkuu 12-14h päivässä, joskus tosin enemmän jos oikein piiitkät unet nukkuu tai yöllä yli10h nukkuu.

Eli vauva on itse säädellyt nukkumistaan valon mukaan ja pikku hiljaa viimeisten viikkojen aikana tyttö on mennyt nukkumaan aiemmin (jo ennen kasia) ja herää kuuden jälkeen. Ensi viikonloppua odotan innolla, että saadaan taas nukkua yli seitsemään! :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla

eli oikein innolla odotan kesäaikaan siirtymistä niin että rytmi siirtyisi itsestään vähän myöhäisemmäksi. Nyt unille meno koko ajan aikaistunut, vauva (7.5kk) menee unille klo 19.30 ja herää ennen kuutta.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat