Seuraa 

Ollaan ostamassa 2,5v pojalle rattaita.. onkohan jollain näistä kokemuksia??

Kommentit (6)

Muuten hyvät, mutta onnettomat nukkumiseen. Ponyissa on hieman päälle tukea sivuilla ja se olis voinut olla hyvä. Kuomu malloissa on varsinainen vitsi, tosi surkea esitys. Ohut kankaanriekale ja kuomunkiristimet muovia.

Eniten huijattu olo tuli kuitenkin siitä, että Oran sivuilla lukee, että toistaiseksi kaikki vaunumme valmistetaan suomessa. Rattaissa oli sitten tarra " made in china" .

Runko on terästä, siitä iso plussa malloille.

vasta kuukauden käytössä olleet ponyt puolitoistavuotiaalla. Rattaissa on halvimmat pyörät, mutta ihan hyvin ovat pelanneet talvisohjossakin.Miinusta on, että rattaat ovat niin kevyet, että niitä on hankala ohjata yhdellä kädellä.

Keveys on toisaalta myös kätevää nostettaessa yms.

Talvikengät tuppaavat jäämään kiinni rattaisiin nostettaessa, joten eivät varmaan mitenkään huipputilavat ole jalkaosasta.

Eivät myöskään ole mitenkään kauhean tukevat, mutta eivät kai mitkään avorattaat ole ainakaan yhdistelmärattaisiin verrattuna.

Ihan yleisesti olen tyytyväinen rattaisiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

en voi muuta kuin kehua softyja, ovat kaikinpuolin tosi hyvät rattaat. silloin kun me oltiin ostamassa avorattaita niin malloja ei myyty enkä itse keksinyt softyjen ja ponyjen välillä sen kummempia eroja kuin kuosi. kuomua meillä ei ole, oltaisiin ostettu mutta ne oli loppu ja sittemmin ei ole tuntunut olevan tarvetta hankkia vaan on pärjätty ilmankin.

softyissä on myös aika matalalla se eturauta, isokenkäiset pojat jäävät kengistään kiinni kun nostaa pois kyydistä. mutta se onkin ainoa huono puoli jonka keksin. kärryt kulkee hienosti ja ovat kestäneet vaikka esikoinen on käyttänyt tavarakoria seisomalautana ja seissyt sen kyydissä tosi paljon.

Ja puolen vuoden kokemuksella TOSI HYVÄT. Ei mitään vikoja, todella kevyet työntää, kevyet nostaa autoon ja menee pieneen tilaan.

Samojen merkkien kanssa pähkäilin, kuin sinä. Mallaan päädyin hinnan takia. Nuo muut kalliimpia jo pelkkä ratas, plus sit erillinen kuomu joka olisi nostanut vielä hintaa. Mallaan kuuluu kuomu. Ponyissa halvimmat pyörät oli mun mielestä ihan onnettomat ja myyjäkin suositteli vaihtamaan ne toisiin, joka olisi myös nostanut hintaa.

Todellakin voin suositella noita Malloja =)

ja kahdella nuorimmaisemmalla (nykyisin 3 v 8 kk ja 2 v 1 kk) on vuorotellen/vaihtelevasti käytössä Brion Ponyt.

Aika samanlaisia ovat kaikki avorattaat, tuskinpa niissä merkittäviä eroja on keskenään.

Ulkonäöllisesti ehkäpäs enimmät erot, ja eniten silmiäni miellytti nuo Ponyt, joten ne hankittiin meille viime syksynä.

Hyvin ovat kuljettaneet veljeksiä vuorotellen, ja välillä niin, että isompi on seissyt seisomalaudalla noiden kyydissä.

Jalka-aukot voisivat tosiaan olla isommat, meillä myös poikien kengät tahtovat jäädä kiinni niihin aukkoihin.

Muutoin ei valittamista, niissä ovat torkkuneetkin, joten onnistuu nokosetkin niissä ;)

ja ovat aivan uudenveroiset. Minusta näiden renkaat ovat hyvät joskin minulla on kokemusta vain vanhojen ponyjen renkaista, jotka siis " venkottivat" .

Sellaista kuitenkin aioin sanoa, että käsittääkseni avorattaiden työntokorkeuksissa on pienoisia eroja. Softyissä se on aika matala, sopii siis minulle kun olen aika lyhyt : )

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat