Vierailija

Eli mun rakastava ja yleensä hyvän tuulinen mies on ollut muutaman viikon aivan " hermo heikko" . Kärähtää vähimmästäkin asiasta. Seksi ei kiinnosta. Yleensä minimi on joka toinen ilta. Tulee mieleen, että onko hänellä vipinää jonku toisen kanssa. Tiedän nimittäin, että työpaikalla on porukkaa joka harrastaa villilupiinia ja muita seurapalstoja. Naimisissa olevatki. Mikä ihme miestä vaivaa???

Sivut

Kommentit (19)

Eilen olin ajatellut pitää miestä hyvänä, ku saadaan lapset nukkuun. No mies oli toisen koneen kimpussa. Sitten, ku tuli nukkumaan katto kelloa huokas ja toivotti hyvää yötä. Eikä kello ollut vielä 10 silloin. Tuli semmoinen olo, etttei häntä vois vähempää kiinnostaa.

Olen huomannut lähipiirissä, että monikaan mies ei puhu vaimolleen työpaikan ongelmista. Tuitteilee ja kiukuttelee vaan.

Työpaikalla voi olla jotain ongelmia; työntekijöitä ollaan vähentämässä, työmäärä lisääntynyt, miehesi on " mokannut" töissä ja ei kehtaa tunnustaa sinulle ja nyt joutuu töissä säätämään asian eteen...jne...

Paljon eri vaihtoehtoja....

Mies ei aina halua rasittaa vaimoaan " omilla" ongelmillaan. Vaikka ois kuinka kultainen mies, niin ota siitä aina selvä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Ei olla sanomassa irti. Tiedän varmasti, koska moni tuttu on samassa työpaikassa. Mutta sait mut miettiin, että töissä voi olla muuta. KIITOS!

voi olla työstressiä. Sitten jos mies esim. epäilee, et hänellä on joku sairaus, niin voi muuttuu just tuollaiseksi, kun eivät osaa/uskalla/halua mennä lääkäriin, eivätkä osaa kertoa siitä.

Kaverin miehellä oli jotain eturauhasongelmaa ja oli just tuollainen. Kaveri sanoi sille, että on tosi huolissaan ja johtuuko hänestä yms. tyyppisiä juttuja saunan jälkeen kun lapset nukku, niin lopulta sit kertoi..

Ihme parisuhde teillä ettei voi jutella! Parisuhteen pointti on jakaa asioita ja harrastaa seksiä siinä sivussa.

Asioista pitää voida puhua, koska muutenhan se olis sun kanssa riidoissa. Vai onko teijän suhde pelkästään kuumaa seksiä muttei ongelmanratkasua?

En kyl nyt ajattelis heti pahinta, vaikka kyllähän monesti yllättävä omituinen käytös voi viitata säpinöihin. Mitenkähän saisit keskustelukanavat auki ilman riitaa?

Voi olla kärttynen seksin puutteen takia. Ei silti tarkoita, että kävisi vieraissa. Mun mies ei ainakaa nyt loppu vaiheessa uskalla harrastaa seksiä niin, että itse saisi. Silti en usko sen käyvän vieraissa.

Jännittäisikö isäksi tulo?

Siis NYKYISIN meillä ei voida puhua mistään! Ainakaan negatiivisesta. Ennen kyllä puhuttiin. Tuskin meidän suhde ois kestänyt 13:sta vuotta jos se ois ollut pelkää seksiä!!!

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat