Seuraa 

Hyvin lyhyt kysymys eli mitä sidontoja saa käyttää kuukauden vanhalle ? poika ei viihdy siinä tavallisessa kehdossa joten onko muita sidontoja mitä voisi jo käyttää ? mikä olisi hyvä vauvalle joka viihtyy pysytyssä ja nukkuukin mielummin pysytyssä ?

Meillä ISOHALIN trikooliina ja pituutta sillä 4,5 m

minkki kera poikain 1kk

Kommentit (4)

sieltä löytyy kantoliinatukihenkilöt omalta paikkakunnalta ja he joka neuvovat puhelimessa tai tulevat käymään opastamassa oikeita kantotapoja. Itselle oli neuvolantäti opettanut yhden kantotavan ja olin kehitellyt ihan oman tyylin sitoa :) Kanoliinatukihenkilö kun kävi kotona opastamassa kädetsä pitäen ni nyt löytyi hyvä kantoliinasidonta pienellä vauvalle. ( Muuten ihan ilmaista toimintaa).

En ole ihan varma avaako lonkat itse mutta laitoin vauvan kietaisuristi sidontaan ja nyt vetää onnesta soikeana unta tuossa :) että kyllä se onnistu kai oikein. kiitos avusta ja hyvät ohjeet löytyykin tuolta !

minkki

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Vauvasi varmaankin avaa jo lonkat itse? Eli makuulla nostaa jalat sivuille. Silloin voit laittaa hänet kietaisuristi2-sidontaan. Kuvalliset ohjeet löydät osoitteesta http://www.kantoliinakanava.fi.

Trikooliinalla käytetään aina ristisidontoja, joissa liina tulee vauvan päälle kolminkerroin. Pystyasennossa vauvan jalat tulevat hieman peppua korkeammalle, jotta selkä pysyy pyöreänä ja pepun puolestaan pitää olla kantajan navan yläpuolella, jotta vauva on oikeassa kohdassa, eikä kantaminen rasita kantajan selkää.

Porenn *kantoliinatukihlö*

Kuulostaa hyvältä :D Muistathan levittää liinan hyvin polvitaipeesta polvitaipeeseen. Vauva kyllä ilmoittaa, jos on huono olo, joten nukkuminen on hyvä merkki ;) Yleensä vauvaa avaa lonkkansa itse noin kaksiviikkoisena, joten veikkaisin, että teilläkin lonkat aukeavat.

Hyvää liinailua!

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat