Vierailija

olin parikymppisenä kuukauden opiskelijavaihdossa puolassa ja siellä sitten mentiin tutustumaan muiden vaihto-opiskelijoiden kanssa porukalla gdanskin kaupunkiin. meitä oli 3 tyttöä ja 2 poikaa, muut olivat eri puolilta keski-eurooppaa ja todella fiiniä, tyylikästä ja hyvinkäyttäytyvää porukkaa. kuljeskelimme hienossa keskiaikaisessa miljöössä ihastellen myyntikojuja, kunnes yhtäkkiä mulle iski kaikkien paskahätien äiti. siis ihan järkyttävä paine mahassa ja peräpäässä. koitin siinä sit vihjailla punaisena, silmät päästä pullistuen että "would anyone else like to find a ladies room?" ja ei tietenkään, sitten vaan katselemaan... jossain sivukujalla oli vessan merkki ja kun muiden silmä vältti niin painalsin juoksujalkaa pakaroitani pidellen siihen suuntaan... päädyin haisevalle pikkukujalle joka oli täynnä jäteastioita ja niiden vieressä harvalautainen hökkeli jossa vessan merkki. oli kyllä kamalin paskalaitos missä ikinä oon ollut, istuimena reikä lattiassa ja oli kyllä niin pieni aukko että huh. alushousut jäivät pommituksen uhreiksi kun peräpääni syöksi liejua, eikä kaikki osunut siihen reikään vaan roiskeita tuli. heitin pikkarit sinne samaan reikään ja ulos tultuani siivoilin pahimmat roiskeet nilkoistani nenäliinalla. ja ei kun vaan muina miehinä takaisin kävelykadulle toisen perään... vähän kysyvästi katsoivat, mutta en tiedä tajusivatko mitään...

Kommentit (1)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat