Vierailija

Mieheni kanssa harrastamme suuseksiä säännöllisesti, 69 asento, mutta mieltäni askarruttaa se että hän ei laukea. Syyksi hän ertoo sen että kontakti ei ole tarpeeksi " kova" ja nopea. Ex miesystäväien kanssa ei ole ollut vastaavaa ongelmaa vaan he ovat pehmeästä leikitelysä aina lauenneet 5-15 min kuluttua. Itse tunne siitä että mies laukeaa suuhun on minua kiihottava ja tuntuu miellyttävältä kun kalu sykkii ja mies voihkii ja on " minun vallassani" . Ono mieheni tässä suhteessa erilainen? Hieman pettynyt

Kommentit (9)

ja jos aistin että vaimo ei ole oikein messissä,

niin en oikein uskalla laueta suuhun..

jos se taas on kybällä tehnyt aloitteen niin ... tra - la - laa!

monimutkaista...?

Sisältö jatkuu mainoksen alla

antaessaan minulle suuseksiä (siis ei 69, en kosketellut samalla hänen kaluaan) pelkästään siitä kiihottuen, kun minä voihkin ja kiemurtelin nautinnosta.

olimme kyllä silloin PALJON nuorempia....

no joo, meni out of topic...

Mitähän tällainenkin utelu vaikuttaa sinun miehesi saamisiin? Parantaako se nyt oloa, jos tänne tulee 300 " kyllä mun mies ainakin saa aina, paska mies sulla" -vastausta?

miehet on huonoja nuolemaan ja kuinka moni nainen ei osaa ottaa niin suihin , että mies laukeaa ? Luulen että ongelma on eniten kommunikaatiossa. Ei se mieskään niin yksinkertainen värkki ole, että kun vaan jotenkin imee ja nuolee niin aina lentää... Siinä hommassa tarvitaan ennen kaikkea oikea viritys, sopiva ote ja kiihtyvä rytmi oikein ajoitettuna.

kunnonmies

No ainakin minä en saa kovin helposti, ei muutakuin pidät kalua suussa ja runkkaat samalla voimakkaasti kädellä niin eiköhän miehesi laukea :) Pelkkä nuoleminen ei aina riitä! Eli heti kunnolla kovalla otteella, etkä hellitä! Eli vaikka miehesi ei heti laukeakaan käsiisi, kuin pikkupoika, niin se ei tarkoita etteikö hän haluaisi sua ihan tajuttomasti :)

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat